Jij gelooft nog in een eerlijk verloop van het spel?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef MartineLongchamp het volgende:
Je kan als genomineerde beter je kluis op nul houden, minder kans dat je er donderdag uit vliegt.
Ik heb nog een stukjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ahh dat bank-momentje staat er half op, jammer
Ironisch, Flip tussen die slangen in, ook op dat bord.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Chuckster het volgende:
Dat wordt vanavond weer in 1 bed slapen:
[ afbeelding ]
Hier mist de sprong, op een van de streams was die helemaal te zien omdat die camera al op de bank gericht stond, spijtigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje
[ afbeelding ]
Omdat kindje van god.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Stability het volgende:
hoe kan stem dat nou goedvinden???? jo wilde geen kluis ruilen dus deed ze gewoon niet mee.....
dat is toch niet normaal ? niemand die veel heeft wil ruilen, dus dan zouden ze alledrie mogen weigeren??????
Kindje van God hè?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Stability het volgende:
hoe kan stem dat nou goedvinden???? jo wilde geen kluis ruilen dus deed ze gewoon niet mee.....
dat is toch niet normaal ? niemand die veel heeft wil ruilen, dus dan zouden ze alledrie mogen weigeren??????
Voor hoe lang dat duurt jaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Is het nu weer 'aan' tussen flip en jo?
Ironisch indeed, maar dat shot sprak boekdelenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Ironisch, Flip tussen die slangen in, ook op dat bord.
maar het slaat echt nergens op..het is een opdracht die ze weigert ,dus ze hoort gewoon een sanctie te krijgenquote:
Zal het nog eens voor die knul opnemen, ondankbare hond dat ie is.quote:
Tsja, dat weten wij maar wij zijn slechts stre-amers, en stemmen ( bijna ) niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
[..]
maar het slaat echt nergens op..het is een opdracht die ze weigert ,dus ze hoort gewoon een sanctie te krijgen
Zo is dat Urb, we hebben ze door.quote:
Of een broodbakmachine en polaroidcameraquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon hoopt dat ze iets tastbaars krijgt vanavond. Het gouden lijstje met een foto van Buddha.
huisvrouwen bevredigen miss??quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat doet guido eigenlijk zelf ?? Gamen is z'n werk
ik zou als ik jo was vlak voor haar muil zo me tong achter in ze strot stekenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef Chuckster het volgende:
eMo sterft af van binnen nu ze Jo en Flip weer ziet lebberen, Flip hangt nu weer voor Jo d'r karretje
een nylon touw....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
Djoon hoopt dat ze iets tastbaars krijgt vanavond. Het gouden lijstje met een foto van Buddha.
ik maak me er echt kwaad over hoor, als ik ergens niet tegen kan is het onrechtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, dat weten wij maar wij zijn slechts stre-amers, en stemmen ( bijna ) niet.
dat je tv bijna op isquote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef bladerdeegroller het volgende:
Waarom zijn op het 24 uurs kanaal van Ziggo bepaalde letters van de balk onderin met de tekst roodgekleurd? Hint?
TV is nog geen 3 maanden oudquote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef IamCurious het volgende:
[..]
dat je tv bijna op is
hier geen rooie letters hoor
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Hier mist de sprong, op een van de streams was die helemaal te zien omdat die camera al op de bank gericht stond, spijtig
Skattie, waarom verbaas je je nog over dit soort dingen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Stability het volgende:
gerard weigerde smerige kakkerlakken te eten, en karim moest weg...die kreeg wel een sanktie
en madam wil niet even 4 seconden met haar rug tegen de muur staan omdat haar kluis dan kan verdwijnen...wtf stemmetje ??????
normaal gesproken wel..maar in deze zooi weet je niet meer wat gescript is....je zag het vannacht..met ruzie makende en verdrietige mensen trek je volle streams...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik maak me er echt kwaad over hoor, als ik ergens niet tegen kan is het onrecht
ja erg eigenlijk he? dat rotwijf moet morgen echt naar huis ...waarom zeggen gerard en karim er niets over? die pikken ook maar alles he?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, waarom verbaas je je nog over dit soort dingen?
Join us.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat nou weer 'ons cluppie'. Is er tijdens mijn afwezigheid een nieuwe club opgericht?
en de carmen-set en en...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Of een broodbakmachine en polaroidcamera
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
TV is nog geen 3 maanden oud
Nou roze dan? Niet allemaal he.. sommige..
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
[..]
en de carmen-set en en...
Damn ik denk meteen weer aan deze.....![]()
I'm inquote:
ja het is echt een raar zooitje, het heeft niets met afspiegeling van de maatschappij meer te maken..ik ken zulke vervelende mensen echt nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:53 schreef trollie67 het volgende:
[..]
normaal gesproken wel..maar in deze zooi weet je niet meer wat gescript is....je zag het vannacht..met ruzie makende en verdrietige mensen trek je volle streams...
Ik ook, maar wat kunnen we doen? We blijven toch kijken he.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ik maak me er echt kwaad over hoor, als ik ergens niet tegen kan is het onrecht
Ja, maar jij mag erbij hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat nou weer 'ons cluppie'. Is er tijdens mijn afwezigheid een nieuwe club opgericht?
Ruzie, herhaling, ruzie, herhaling, ruzie, ik, ik, ik , jaloezie, kus en klaarquote:Op woensdag 27 april 2011 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar heeft iemand 2 zinnen uitleg waarom het weer goed is tussen jo en flip?
ja dat dan weer wel..ik zou ook heel erg ongeschikt zijn om aan zoiets mee te doen, want ik eindig echt in de lokale gevangenis daar, als ze dit bij mij zouden doen...ik hou mn mond sowieso voor niemand dicht dus kan je nagaanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat kunnen we doen? We blijven toch kijken he.
[..]
Ja, maar jij mag erbij hoor
Duidelijk Mokum!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruzie, herhaling, ruzie, herhaling, ruzie, ik, ik, ik , jaloezie, kus en klaar
Deze uitleg is duidelijker dan de hele ruzie zelfquote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruzie, herhaling, ruzie, herhaling, ruzie, ik, ik, ik , jaloezie, kus en klaar
ik wil er wel eentje in haar strot douwen !!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Urb het volgende:
Joanna word helemaal opgewonden van die kromkommers.
'die stampt heel je baarmoeder in elkaar'quote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Urb het volgende:
quote:De bewoners krijgen een verzurende missie.
Iedereen moet zich verzamelen bij de rode bank, omdat het tijd is voor een nieuwe missie. De Stem vertelt dat de bewoners nu de kans krijgen om de kluis met de hoogste inhoud te bemachtigen. Op zijn teken moeten de bewoners met hun rug tegen de muur gaan staan, terwijl ze hun knieën in een hoek van 90 graden houden. Degene die dit het langst volhoudt, mag zijn of haar kluis ruilen met die van een ander. Joanna heeft er geen zin in, dus zij doet niet mee. Philip wint uiteindelijk de missie en ruilt zijn kluis met die van Monique. Uiteraard is dit een tactische beslissing, omdat hij dan niet de hoogste kluis heeft
ff wachten op Mo....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Urb het volgende:
met een hamer en een beitelquote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wil er wel eentje in haar strot douwen !!
de gewoonste zaak van de wereld dus...jo doet wat ze wil en mag dat..quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'die stampt heel je baarmoeder in elkaar'
Hoe dom kan een mens lullen.
quote:
gewoon met volle kracht met mn handen hahahaha laat haar daar maar kennis mee makenquote:
Nee, het is allemaal zo doorzichtig. Ze proberen niet eens meer de illusie te wekken iets te verbloemen.quote:
ja hoor ze likken mekaars holle kies weer uitquote:Op woensdag 27 april 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik kan dus weer binnen komen Flip Flapdrol enBeppie Breipen hebben het weer bijgelegd
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hoor ze likken mekaars holle kies weer uit
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
douchenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef Stability het volgende:
waar is dat loeder nou? bij stemmetje op schoot?
Flip slaapt wel weer alleen, dat is het positieve wat hij eruit haaltquote:Op woensdag 27 april 2011 18:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb een goede linke....quote:Op woensdag 27 april 2011 17:59 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon met volle kracht met mn handen hahahaha laat haar daar maar kennis mee maken
Die gaat van het weekend wel weer "spontaan" aan de volgende lente-schoonmaak hoor, mark my words.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:54 schreef bladerdeegroller het volgende:
Joanne gebruikt de nominatie als vrijstelling om geen kont meer uit te voeren..
en ik een keiharde rechtse hahahahaquote:
ja een levensgroot vleesmes ! daar snij je toch geen plakjes aardappel mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:02 schreef sjampoeh het volgende:
oeh best link, psycho mo met een dikke mes in dr klauwen
club van de Jo liefhebbersquote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
me three, wat voor clubbie eigenlijk
Liever niet want Jo moet prio nr 1 zijn, in ieder geval tot/met donderdag maar Flip blijft het toch doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar 'mag' flip mo nog wel troosten , indien nodig, of moet ie verplicht gezellig klaarstaan voor opgespoten lip?
Oke, tnx.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:03 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Liever niet want Jo moet prio nr 1 zijn, in ieder geval tot/met donderdag maar Flip blijft het toch doen.
Zoek jij ruzie?quote:
Nee dat doe je met een kaasschaf waar je eerst een broodmes tussen geduwd hebt om de ruimte van het schaafgedeelte groter te maken. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja een levensgroot vleesmes ! daar snij je toch geen plakjes aardappel mee?
Inclusief een spontane storing bij de camera's van de lof-roem zolang ze daar zitten, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef danilel het volgende:
Dat wordt dus de love-room voor Joanna en Flip vanavond..............
3 maal raden wie er dan uitvliegt......![]()
omg erg toch? hebben ze dat gedaan? dat wist ik niet eens hahahahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nee dat doe je met een kaasschaf waar je eerst een broodmes tussen geduwd hebt om de ruimte van het schaafgedeelte groter te maken. Dat weet iedereen.
ben er vanaaf toch niet, heb cursus shoppenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Inclusief een spontane storing bij de camera's van de lof-roem zolang ze daar zitten, dat dan weer wel.
Nee niet dat ik weet, zo doe ik het altijd, gaat erg snel op die manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:05 schreef Stability het volgende:
[..]
omg erg toch? hebben ze dat gedaan? dat wist ik niet eens hahahahaha
En fruit schil je ook met een kaasschaaf toch Joanna?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nee dat doe je met een kaasschaf waar je eerst een broodmes tussen geduwd hebt om de ruimte van het schaafgedeelte groter te maken. Dat weet iedereen.
oh hahahahahaha jij moet je ook opgeven voor sst hahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet, zo doe ik het altijd, gaat erg snel op die manier.
klopt helemaalquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
Trouwens, op deze cap is duidelijk te zien dat Geer wel in een hoek van 900 zit en Flip niet.
Maar een kniesoor........
[ afbeelding ]
Denk da'k voetbal ga kijken en moet er 4.30 al uit voor werk dus word zowieso beter geen latertje zoals gister vanavond.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
ben er vanaaf toch niet, heb cursus shoppen
lekker pose van geerquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
Trouwens, op deze cap is duidelijk te zien dat Geer wel in een hoek van 900 zit en Flip niet.
[ afbeelding ]
Maakt toch geen reet uit, als je maar schiltquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
[..]
En fruit schil je ook met een kaasschaaf toch Joanna?
nouquote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk da'k voetbal ga kijken en moet er 4.30 al uit voor werk dus word zowieso beter geen latertje zoals gister vanavond.![]()
De eind-bazen nemen het er nog effe van samen, ze zullen toch echt dip van binnen wel weten dat dit hun laatste dag samen in het huis zal zijn....
Meeste vitamientjes zitten toch net onder de schil?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit, als je maar schilt
Nee maar komkommers welquote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef Urb het volgende:
[..]
En fruit schil je ook met een kaasschaaf toch Joanna?
Het is duidelijk te zien dat Gerard te ver is doorgezakt. Wat een sukkel.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ah tenksquote:
Dat ziet beequeen dan weer nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is duidelijk te zien dat Gerard te ver is doorgezakt. Wat een sukkel.
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef Chanel5 het volgende:
en de regie/redaktie kan weer bepalen wie mag ruilen pffff
De goedkope uitvoering kofferstoelendans...quote:
Het blijft een kleuterfeestje, ook zonder lauraquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef akveor het volgende:
[..]
De goedkope uitvoering kofferstoelendans...
leuke avaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef bladerdeegroller het volgende:
Ze moeten ook de rode telefoon weer opnieuw vastschroeven
Ik blijf van je houden hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef akveor het volgende:
Het is duidelijk te zien dat Gerard te ver is doorgezakt. Wat een sukkel.
nmaar Jo heeft al super veel geld volgens dat bordquote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
als stemmetje wil dat jo het wint ,mag zij weer ruilen
waaaaaaarom doet jo nu wel mee???????????????
Je bedoelt uitzendshit...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef liqrich het volgende:
achja ze hebben van de afgelopen dag en nacht genoeg inhoud , gaan ze nu nog maar zelf ff wat kutmissies bedenken
Ze wil toch niet wisselen van kofferquote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf van je houden hoor.![]()
On Topic: Zal Djoon gaan meedoen met deze missie?
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef Stability het volgende:
dat kan stemmetje dus ook weer beinvloeden
en ik hoop dat karim of gerard met haar koffer mogen ruilen, dat zal haar lerenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze wil toch niet wisselen van koffer
jo?quote:
nee, Mo was aan het schommelen en doenquote:
Jaaaa dat zou wat zijn. Verdorie net niet met het spel meedoen omdat mevrouw tevreden is met haar 17 kquote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik hoop dat karim of gerard met haar koffer mogen ruilen, dat zal haar leren
dat bedoel ik....mischien straft stemmetje haar alsnogquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jaaaa dat zou wat zijn. Verdorie net niet met het spel meedoen omdat mevrouw tevreden is met haar 17 k
Komt ook weer goed uit he, een grote serie opdrachten die Gerard geen fuck kan schelen, omdat geld.quote:
Jah.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef Mokum020 het volgende:
en geen zender om, twee keer in een kwartier
Gerard laat zich niet fucken door productie. Heeft niets te maken met geldquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Komt ook weer goed uit he, een grote serie opdrachten die Gerard geen fuck kan schelen, omdat geld.![]()
![]()
Alleen maarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Joannadoe je zender om.
Gerard meent nog even moeten te benadrukken dat dit de tweede keer in een kwartier is.
Zal hij er daarom uit gaan morgen?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Gerard laat zich niet fucken door productie. Heeft niets te maken met geld
Moet ie vaker doen, ze krijgt veel te veel vrijheid om te doen wat ze wilquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Joannadoe je zender om.
Gerard meent nog even moeten te benadrukken dat dit de tweede keer in een kwartier is.
Ook dat, maar zowieso komt dit toevallig weer over alsof Gerard ook meteen saai is enzo.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Gerard laat zich niet fucken door productie. Heeft niets te maken met geld
Ja gelijk al de eerste keer dat ze de koffer kreeg hield ze hem al verticaalquote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
Mo laat de en haar armen leunen op de tafel, volgens mij is dit al lang mislukt
Heeft toch geen zin...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet ie vaker doen, ze krijgt veel te veel vrijheid om te doen wat ze wil
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Wijnneus het volgende:
Geer en Karim die alleen samen de koffer doen![]()
Kut opdracht Mokum, als deze mislukt mag er niet met de kluizen geschoven wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
Mo laat de en haar armen leunen op de tafel, volgens mij is dit al lang mislukt
We vragen het aan beequeen, die kent het scriptquote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut opdracht Mokum, als deze mislukt mag er niet met de kluizen geschoven worden![]()
En dan
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
* Stability gaat ff lekker eten koken
Het antwoord staat er al.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef Mokum020 het volgende:
We vragen het aan beequeen, die kent het script
Ik ja ;0quote:
Pil van drionquote:
eierwekkerquote:
Ja, net zo'n lulkoek als met die sleutels. Mag iemand een sleutel pakken maar die mag niet kiezen .Stem: : PAK SLEUTEL .... TIG....MAAR DIE ...PAST NIET"quote:
Om het beoogde doel te bereiken heb je er 2 van nodig...quote:
quote:
dat dacht ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef bladerdeegroller het volgende:
Wellicht is die wekker precies zo getimed dat ie in de liveshow afgaat.
als ie afgaat heeft degene die hem vast heeft de wildcard,.......en zo verdween geer uit sst...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef bladerdeegroller het volgende:
Er zijn geen geheimen meer...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef Urb het volgende:
Juist, Sharon snapt het![]()
Hele geheimenraden-meuk is totaal niet meer boeiend.
*bam*
Mo houdt d;r mond maar weer, die mag blijkbaar niet meer huilen denkt ze, alsof dat nu nog zal helpen
Vind ik niet helemaal eerlijk van je: ze hebben ook op 1 been moeten staan WOEHAAAAquote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Mokum020 het volgende:
Toch echt iets om aan je kleinkinderen te vertellen later, opa heeft hele moeilijke missies gedaan, koffertje vasthouden en een halve minuut in 90 graden tegen een muur aanzitten...
Nee daarom, ze hebben dus wekenlang voor niks geheimen geraden want de kluizen worden toch gewisselt door "achter"quote:
Is een kookwekker, betekent volgens mij 1 uur max.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef bladerdeegroller het volgende:
Dat die geheimen een wassen neus waren was nu ondertussen toch wel iedereen duidelijk, behalve sharon?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee daarom, ze hebben dus wekenlang voor niks geheimen geraden want de kluizen worden toch gewisselt door "achter"![]()
Je bent gewoon jaloers. Is het geen kutnijd, dan wel piknijd.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Mokum020 het volgende:
Toch echt iets om aan je kleinkinderen te vertellen later, opa heeft hele moeilijke missies gedaan, koffertje vasthouden en een halve minuut in 90 graden tegen een muur aanzitten...
Nee, durf te wedden dat Geer expres voor een (nog) lagere kluisinhoud kiest omdat hij de bedoelingen m.i. inmiddels door heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef Verity het volgende:
Als de missie geslaagd is en de koffer bij Karim en Geer blijft, dan hebben Geer, Karim en Sharon de hoogste kluis inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |