Kijk, nog zo'n frigide kierquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Høken het volgende:
Wachten dus. En als je dat niet kan ben je niet goed genoeg voor d'r.
Ga eens terug naar het aanrecht jij, met je kutadviezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Høken het volgende:
quote:
Duidelijk kerels.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het aanrecht jij, met je kutadviezen.
TS wil gewoon zijn vriendin palen. Daar is niets mis meequote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Høken het volgende:
quote:
Echt weer zo'n meisjes-reactie.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Høken het volgende:
Klopt, er is niets mis mee dat ik jou paal.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Pixie. het volgende:
[..]
TS wil gewoon zijn vriendin palen. Daar is niets mis mee![]()
Heb ik toch ook niet gedaan toen jij nog niet wou?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef banapples het volgende:
Misschien moet je Fieltje even een PM sturen. Die heeft misschien tips.
Malle gekkie.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb ik toch ook niet gedaan toen jij nog niet wou?
Hoe oud is de vriendin van TS?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, die wilt alleen maar 3-7 jarige.
Niet haten, die zijn lekker nauwquote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, die wilt alleen maar 3-7 jarige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze blijft nog wel een uurtje warm.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Blondiii het volgende:
Chloroform is misschien een beetje te heftig? Een dosis hiervan is namelijk al snel te hoog en kan je makkelijk doodgaan.
of je steekt er een verwarming inquote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze blijft nog wel een uurtje warm.
EPIC! Als het geen troll is...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Vriendin-van-TS het volgende:
Sorry lieverd. Zie mijn ondertitel waarom niet.
xx <3
tjonge jongequote:
Als ze ziet dat je dat hier wereldkundig maakt zal ze vast meer zin krijgen in seks met jou....quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef daddy_c00l het volgende:
ik wil wel maar mn vriendin niet HELP wat moet ik doen??
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze blijft nog wel een uurtje warm.
LOOOOOOL dit is 1 van de beste reacties ooitquote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Vriendin-van-TS het volgende:
Sorry lieverd. Zie mijn ondertitel waarom niet.
xx <3
Naar de hoeren gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:58 schreef daddy_c00l het volgende:
ik wil wel maar mn vriendin niet HELP wat moet ik doen??
Kat in het nauw.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ze ziet dat je dat hier wereldkundig maakt zal ze vast meer zin krijgen in seks met jou....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |