Ja echt zo vaak in herhaling vallen met het volste geloof dat je gelijk hebt Top actrice blijkbaarquote:Op woensdag 27 april 2011 16:36 schreef iBenny het volgende:
Geweldige tv dit. En als dit idd een act of script is, dan vind ik de schrijvers en acteurs ge-ni-aal![]()
ja snap ik ook niet. eens houdt het opquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
Dat dus!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Snap echt niet dat Flip het zelf niet zat is om Mo te troosten. Snap wel dat de rest dat zat is.
nee hoor Coos, doe er wel een lekker dipsausje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef Coos het volgende:
Tis nog een beetje vroeg om de chips en bier te pakken.
Dan nog is het z'n eigen keus toch? al hij iemand wil troosten... laat 'm.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Nee, alleen teringlijerquote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
Jo zegt nooit kwetsende dingen tegen Flip? .')
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................quote:
LUISTER NOU!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me uitpraten ik ik ik ik ik................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |