abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96047812
Als je een origineel voorleesverhaaltje zoekt voor leeftijden van ongeveer 3 tot 9 jaar, kijk dan eens op:
http://forum.fok.nl

Elk verhaaltje kan je direct lezen op de website, maar je kan ook luisteren terwijl het wordt voorgelezen. En er zit bij elk verhaaltje ook een kleurplaat (of twee). Je kan het ook als pdf of mp3 downloaden.

Ik heb nog even goed gekeken naar de netiquette van het forum of ik dit mocht plaatsen, maar het aangebodene is absoluut legaal (origineel werk) en niet-commercieel (gratis). De website is pas net begonnen, dus ik hoor graag wat jullie er van vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 27-04-2011 22:15:52 ]
pi_96048190
De knop Reacties werkt niet. Verder leuk concept.
pi_96048342
@Hydrogeny: de website is nog zo nieuw dat ik nog niet echt reacties heb gekregen over de inhoud. Zodra we wat leuke reacties hebben over de verhaaltjes zelf dan vraag ik of ik die mag plaatsen en dan komen ze op de site. Je bent wel de tweede die het zegt dus ik heb de reacties knop voor nu maar even weggehaald. ;)

Voor alle duidelijkheid, de verhaaltjes zijn geschreven, geïllustreerd en voorgelezen door Joop, mijn vader. Ik heb alleen de website gemaakt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Zorilla op 27-04-2011 16:24:33 ]
pi_96048667
Misschien een gastenboek er in plakken ipv zelf reacties posten. Komt eerlijker over.
pi_96048803
Ik snap je standpunt, maar ik vind dat er genoeg plaatsen zijn op internet waar mensen vrij hun mening kunnen geven. Als ik dat doe namelijk, dan komt daar niet alleen het gevecht tegen de spam bij, maar ook het risico dat mijn vader op zijn eigen site in discussie gaat met een troll of andere mafketel. Als iemand z'n ongezouten mening wil geven doet 'ie dat maar via de social media.

En als het echt oneerlijk zou zijn dan hadden die 'reacties' er al gestaan ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door Zorilla op 27-04-2011 16:38:03 ]
pi_96064296
kan er iemand mij een verhaaltje schrijven ?
kunstzinnig
  woensdag 27 april 2011 @ 22:15:29 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_96066993
En toch is het spam! Niet commercieel of wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')