dat dus, barst losquote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef patrick37 het volgende:
he kreta,vertel eens hoe jij het ziet dan?
ja die conclusie trek ik zeker!!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou lees daar dan overheen en trek je eigen conclusie
mijn conclusie, je bent geen jo fanquote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja die conclusie trek ik zeker!!
Maar vind het jammer hoe iedereen meent voor een ander te praten, haha lijkt Joan wel die Phil ook in alles haar mening wil opleggen!
Ben jij een Jo fan BP ?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mijn conclusie, je bent geen jo fan
Ho ho! Niet iedereen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:53 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
ja die conclusie trek ik zeker!!
Maar vind het jammer hoe iedereen meent voor een ander te praten, haha lijkt Joan wel die Phil ook in alles haar mening wil opleggen!
Je hebt je lesje wel geleerd hè?quote:
quote:
ben benieuwd of ze vanaaf nog wat leuks gaan doenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat zijn ze saai ken er niet een leuke stook missie in nu
Heul niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Alweer wordt er voor iedereen gesproken, mensen blijf toch eens bij jezelf, iedereen heeft een EIGEN mening, ik wil de mening van anderen niet opgelegd krijgen
Inderdaad. Er moet actie in de tent.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
Wat zijn ze saai ken er niet een leuke stook missie in nu
dan nog zien ze het daar niet inquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Ytsmi het volgende:
Ze mogen wel wat filmpjes van Mo haar gemanupuleer er in gooien
wat denk jij er moet echt even een bommetje in want uit zich zelf gaan ze niet meer rellenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze vanaaf nog wat leuks gaan doen
Ik vond het bij DGK best lachen, ook omdat Claire binnen zat, en wat kennissen bij de FEBO. Maar hier zou ik m'n handen niet aan branden, neequote:
ja even voor de verandering en een polletje waar ze onderaan staatquote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef Ytsmi het volgende:
Ze mogen wel wat filmpjes van Mo haar gemanupuleer er in gooien
Denk dat het vanavond spontaan wel weer over is.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:59 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wat denk jij er moet echt even een bommetje in want uit zich zelf gaan ze niet meer rellen
Aan wie/wat niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vond het bij DGK best lachen, ook omdat Claire binnen zat, en wat kennissen bij de FEBO. Maar hier zou ik m'n handen niet aan branden, nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |