Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:43 schreef Stokstaart het volgende:
Lekker zo'n vrouwtje die meteen gaat uithuilen bij een ander.
En als je eerder al problemen gehad hebt over haar eerlijkheid lijkt me dit gedoe ook niet echt gunstig.
Probeer eens achter de inhoud van die smsjes te komen. Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc etc
Nooit van mijn leven.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:47 schreef Prenzlauer het volgende:
leg trouwens eens iets meer uit over dat akkefietje. Ik vind het echt niet kunnen dat je daardoor bij een ander in de auto stapt. Of jij bent er zo 1 die losse handjes heeft.
Dat is waar het bij mij een beetje begint te kriebelen. Raar dat als je niet geinteresseerd bent en je langere tijd in een (goede?) relatie zit, zij er zo'n moeite mee heeft om duidelijk te maken dat zij niet geinteresseerd is - vooropgesteld dat zij dat ook niet is.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:
Maar ik weet dat ze moeite heeft om iemand af te wijzen. Ook met het verleden in gedachten waarbij dit toch een aantal keer een aantal stalkers heeft opgeleverd die dachten dat ze hen leuk vonden.
Maar er moet toch een reden zijn dat je als vriendin zijnde bij iemand in de auto stapt waar je van weet dat hij meer wilt dan kan. Ik vind dat echt niet kunnen, zelfs niet als je emotioneel bent. Tegenover jou niet en tegenover die vent niet. Tenzij ze natuurlijk niet alles vertelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:53 schreef Medeklinker het volgende:
[..]
Loopt ze weg als hij belt? Verbergt ze haar telefoon? Tja ik weet het niet. Vaak is het zo van, wat is dat geluidje? Zij, ow een mailtje. Want ze ontvangt ook mail op haar tel maar dan weet ik nog niets. Maar pas wel een glimps opgevangen van het aantal. Toch al iets van 8.
Besteed ze meer tijd en energie aan haar uiterlijk etc. Yup. Maarja is ook een nieuwe baan.
[..]
Nooit van mijn leven.
Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Re het volgende:
nou ja, niet slim om tijdens een ruzie iets te doen waar ze blijkbaar zelf ook niet achter staat... maar om daar nou achteraf een halszaak van te maken...
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te klevenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zou het normaal vinden als je partner tijdens een ruzie opstapt en zo bij een andere kerel in de auto stapt?
Nee ze viel er per ongeluk op, dat weet je toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
Maar dan bel je je baas toch niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:03 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar mensen doen wel eens domme dingen tijdens een ruzie... zolang ze niet aan zijn pook lag te kleven
Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar dan bel je je baas toch niet.![]()
Eerder een vriendin.
Die ook nog eens binnen 5 minuten voor haar deur staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:15 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die baas die ze nog niet eens 5 dagen zou kennen.
Dit is echt absurd, ik had het meteen afgekapt.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:37 schreef Medeklinker het volgende:
In mijn geval heeft mijn vriendin zelfs hem gebeld in het weekend nadat we een klein akkefietje hadden. Binnen 5min nadat ze naar buiten gelopen was zat ze al bij hem in de auto.
Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:18 schreef Medeklinker het volgende:
Inderdaad vroeger was het zeker een probleem dat ze veel van aandacht hield. En misschien is dit nog wel zo. Vroeger was ook een van de grootste problemen dat als ik aan het werk was zij in de stad rond hing zogenaamd met vriendinnen maar dat bleken gasten te zijn die ze daar ontmoeten.
Maar ik ga geen oude koeien uit de sloot halen en dat was het verleden. Met die gasten heeft ze geen contact meer behalve dat ze ze nog in haar hyves heeft staan maar ze spreekt ze echt niet meer.
Dat is gewoon het verleden. En daar heb ik mijzelf overheen gezet.
Hierdoor heeft ze alleen 1 groot probleem gekregen. Omdat ze zichzelf zo op het mannelijk geslacht heeft gestort, heeft ze geen vriendinnen. Ze had er 1, maar die heeft haar als een blok laten vallen nadat ze ontslagen werd bij het bedrijf waar ze werkte.
Veel opties had ze niet om te bellen. Maar in deze situatie wat gewoon een huishoud ruzietje was over wie wat schoonmaakte was het in mijn mening ook niet nodig. Ik was haar nog achterna gelopen buiten maar toen had ze hem al blijkbaar gebeld want ik kon haar met geen mogelijkheid weer terug naar binnen krijgen.
Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Nou nou, weet je zeker dat je dat los hebt gelaten, of doe je nu heel hard je best om dat jezelf te doen geloven? Klinkt alsof hier een heel ander gevoel bij hebt, maar het ten gunste van haar probeert te vergoelijken.
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:28 schreef Medeklinker het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik mijn littekens. Ook een geruime tijd geen last van gehad. Maar iets als dit brengt dat natuurlijk wel omhoog.
Nee nooit vreemd gegaan. Tenminste mijn opvatting van vreemdgaan is sex met een ander. Wat ze nooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Ridocar het volgende:
Dus ze is al een keer vreemdgegaan... Dat is dan sowieso niet te vertrouwen.
Heb je al eens haar telefoon gevraagd? Zo van 'goh kan ik je telefoon ff lenen? Ik ben de mijne vergeten' niet om dat ding binnenstebuiten te trekken, maar om haar rractie te peilen. Geeft ze 'm zomaar, of toetst zij wel het nummer voor je in, of moet ze eerst een password inkloppen. En moet ze haar toestel meteen terug. Dat soort dingetjes.
Als je vragen hebt mag je ze gerust stellen. Ik probeer met deze post juist mezelf te helpen, en dat gaat niet door middel van halve waarheden. Nadat ze met die gozer in de auto had gezeten heb ik ook met haar gepraat. Dat ik er geen toekomst meer in zie, dat er weer oude problemen boven komen etc.. Maar ze liet zo duidelijk blijken dat ze nog door wilde.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Prenzlauer het volgende:
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik TS niet geheel vertrouw in zijn statement aangezien dit soort topics wel vaker halve waarheden bevat, niets persoonlijks overigens. Maar als ik hier de feiten zie en ik hoor hoe haar verleden in elkaar zit dan zou ik er zelf een einde aan maken.
Waarschijnlijk is dat ook iets waar je meisje nu op doelt, jou over de schreef laten gaan zodat zij buiten schot blijft. Je gaat gewoon niet met een akkefietje bij een andere vent die interesse in jou heeft in de auto zitten. Zeker niet als je al een dubieus verleden hebt.
Ja ik weet het maar 3 jaar relatie breek je niet zomaar af. Gevoelens zijn nog erg sterk.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal wel weten hoe laat het is, jij ook. Iemand met een dergelijk verleden en waarvan jij ook nog eens weet dat ze mensen niet kan (wil?) afwijzen, verandert dus niet. Vroeg of laat komt er altijd wel weer iemand in the picture, maar zolang zij doet alsof het haar allemaal overkomt en jij dat gelooft, is alles koek en ei.
Je weet alleen wel beter, want als jij er geen probleem in zag, had je niet gepost. Je kan er een heel lang verhaal van maken, maar het is uiteindelijk aan jou wat jij hiermee doet, en dat zou los moeten staan van haar excuses of 'naiviteit'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |