Trustequote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
lieffies, ik ga mn bed in...tot morgen allemaal ...ff tv kijken nog en dan slapen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Truste Stabbie!![]()
Vind het super hoe flip het nu voor mo opneemt.
Smerig spelletje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
Flip moet dat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
doet ze wel!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
Bianca??quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halveer ik je kluis."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan sta je donderdag genomineerd."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halen we Bianca terug."
Karim: "OK, OK, OK, OK, u wint."
Tactisch denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
en toen negeerde iedereen haar, terechtquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef danilel het volgende:
[..]
doet ze wel!
ze ging er net ook buiten bij staan, toen jo weer even haar hysterie momentje pikte
Want nu kotsen we haar helemaal uit. Slaan doe ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef willem67 het volgende:
Alles is gewoon een poging van de regie om Monique weer in een goed daglicht te plaatsen, over 3 weken is de show over en moeten ze allemaal weer naar buiten.
Dat is ook de reden dat Mo nu niet weg mag alleen pakt het helemaal verkeerd uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |