abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96023665
Ik heb hier een Donald Duck scheurkalender liggen met van die leuke, korte stripjes. Nu is mijn plan om die allemaal los the scheuren en ze naast mijn bed op de muur te beplakken, zodat ik als het ware een stripbehang krijg. Geinig om 's avonds in bed nog even een stripje te lezen ;)

Het probleem is, dat je de strips aan de muur moet vastmaken en dat gaat met behanglijm. Is het mogelijk om een soort van sticker op de muur te plakken die los te maken is, zodat ik daarop de strips kan plakken? Anders gaan mijn ouders dit idee niet zo leuk vinden... :P
pi_96025000
Misschien zoiets? (zelfklevend plakplastic)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_96026620
Inlijsten in grote lijsten? Dus een aantal stripjes in een lijst? Of anders plakken op een plaat dun hout, die je aan de muur hangt. Ik zou iets doen wat je makkelijk kan verwijderen, geen idee hoe oud je bent maar strips aan de muur komt kinderachtig over.

Overigens dacht ik bij het lezen van de TT je die lelijke steenstrips bedoelde. Dit is net zo erg.
pi_96111905
Grote MDF panelen ophangen en daar je korte strips op plakken?
  donderdag 28 april 2011 @ 22:36:43 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_96114577
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 22:02 schreef bobenjanneke het volgende:
dat dus! goedkoopste manier die er goed uit ziet
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 29 april 2011 @ 00:13:55 #6
331499 Hallie
Klusser in wording
pi_96120016
quote:
Lijkt mij ook het mooiste en handigste om te werken met grote panelen. Misschien om elk paneel een 'lijst' met een ander vrolijk kleurtje.
  vrijdag 29 april 2011 @ 09:17:50 #7
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_96125884
quote:
Precies, zoiets. Hou er alleen wel rekening mee dat je 'tegenplakt', oftewel aan de achterkant ook papier oid plakt, anders trekt je paneel sneller krom.
Probeer ook of behangplaksel en mdf samengaan. Anders kun je gudi gebruiken (dubbelzijdig kleeffolie)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')