SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
en nu je dat zegt, ik wacht inderdaad nog op een verslag! Ik zou het bijna vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooow, ja! Nu je het zegt!
Ik heb nóg twee actiepuntjes staan...
[Limburg #157] Inspiratie voor de deadline!
Ja, das één van die twee actiepuntjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef maen het volgende:
[..]
en nu je dat zegt, ik wacht inderdaad nog op een verslag! Ik zou het bijna vergeten
ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das één van die twee actiepuntjes.
Het andere is er een waar de plaatselijke slijter blij van gaat worden.
Het eerste, het tweede, of allebeiquote:
Ik neig meer en meer naar die 'fruitcocktail'quote:
voor jezelf houden dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neig meer en meer naar die 'fruitcocktail'... Alleen moet die dan NIET mee naar een BBQ met de vrienden
![]()
![]()
...
Meer, niet in een avond leegzuipenquote:
Heejquote:
Ja, wacht effe.... daar had ik ooit wel iets van meegekregen jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht tegenwoordig(of wist je dat al?
)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Joysa het volgende:
En jullie blijven maar verbaasd over dat er elke keer zoveel flessen leeg gaan
Geeft niet hoor, er zijn meer Limburgse FOK!kers die hier zelden tot nooit posten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |