Rotop met je KPN!..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef nattermann het volgende:
Daarom, Interactieve TV van KPN
Zenderoverzicht
Ik zag het net ja, gisteren was ze er ook al!..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
ALARM! ALARM!
Nieuwe weervrouw bij L1
Is Laura ontslagen ????????
Hilfe!!!!1!1!1!!1!1!1
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Rotop met je KPN!..Da's ook digitaal duur, en ik zweer bij analoge televisie, ik wil geen digitaal of vuile voordeelpakketen, zo'n onzin decoderkastje, ik wil gewoon tv kijken..
Wij hadden er vandaag ook een brief van gekregen. Kloetzek bij ziggo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:07 schreef Tism het volgende:
Ik las het in het Dagblad de Limburger pagina B13, tevens verandert een aantal zenders van kanaal waardoor je die weer opnieuw moet instellen..
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Rotop met je KPN!..Da's ook digitaal duur, en ik zweer bij analoge televisie, ik wil geen digitaal of vuile voordeelpakketen, zo'n onzin decoderkastje, ik wil gewoon tv kijken..
Vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef maen het volgende:
Op naar Delft! Eens kijken of ze daar ook een feestje kunnen maken...
Dankjequote:
Eindhoven was beter?quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:46 schreef maen het volgende:
Matig, matig... nu snel slapen voor ik 24 uur wakker ben!
Hey, daar ga ik ook heenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Tism het volgende:
He-la-ho-la-doe-der-nog-maar-één!!!..![]()
Morgen zuipen op de markt, aangezien het festival programma heftie zuigt gaan we er zelf maar een goed feestje van maken!..![]()
Hoppa!..
quote:
SPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]Oh..da's toch dat carnavals muziekje?..SPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Jep.quote:
Hoezo..pas?..Tis al de heule deg 4 Mei..gek!..quote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo..pas?..Tis al de heule deg 4 Mei..gek!..![]()
Topic si biejnoa vul, dus dacht ik vief Mei nue openen!..![]()
Vandaer!..
'Inspiratie' gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Tism het volgende:
Ey ik weet niet wat het is met mij vandaag, maar ik verrek al de hele dag van de goede ideeeeen!..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik neem dat nog steeds tot mij, inspiratie zat hier!..
Ik neem ook nog maar een glaasjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik neem dat nog steeds tot mij, inspiratie zat hier!..
Een goede slijter is morgen wel zeker gewoon open, op Befrijdingsdaag!..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem ook nog maar een glaasje.
Morgen of overmorgen ff naar de slijter.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]Bedankt voor de tip, maar zelfs dat was al genoeg om m in mn hoofd te krijgenSPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem ook nog maar een glaasje.
Morgen of overmorgen ff naar de slijter.
Kijk, alweer een goed idee, het virus grijpt om zich heen zo te zien!..quote:
Zeer goed virusquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Kijk, alweer een goed idee, het virus grijpt om zich heen zo te zien!..Goede virus!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |