Op de oirschotse hei geweest? Vond ik toen een van de sjiekste dagen van de opleidingquote:
jupquote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op de oirschotse hei geweest? Vond ik toen een van de sjiekste dagen van de opleiding
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Tism het volgende:
Jaaaaaa!..Fuck you Facebook!..
![]()
Waarom?..![]()
Nou, Ik zit naast FOK! nog een beetje te interfucken en te webloggen op een ander klein locaal forumpje met bekenden hier uit de stad die ik een beetje ken van het stappen enzo, je kent het wel, het zijn geen echte vrienden ofzo, dus..![]()
Maar ze stappen ineens allemaal over op dat fucking Aidsbook, omdat dat leuk is, en omdat IEDEREEN DAAR ZIT!, zeggen ze..![]()
Om te verrekken is dat!..![]()
Dus nu valt er nog minder te beleven dat het al deed, ik erger mij eraan, het wordt steeds minder garppig godverdomme!!!..![]()
Ik weiger een Facebook account aan te maken, doe het niet en verrek ut!..![]()
Godverdegodver kut klote Facebook!!!..
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef huize het volgende:
Ken je vergeten. Tenminste ik dan.
Dadelijk op tijd naar bed. Heb het gevoel of er een kudde losgeslagen dikke vrouwen over me heen heeft geploegd op een run naar de hema tompoucen.
Proost.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef huize het volgende:
Just imagine all that wobbling body mass....and the smell man! You dont know man you werent there man.
Zuiplapquote:
Ik ga ook maar weer een keer lopenquote:
echt niet! Maar ik heb het wel nodig vandaag... Nog maar eentje danquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer een keer lopen.
Want koffie![]()
Ik heb net echt wel een stukje gelopen richting verenigingshok en terug hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef maen het volgende:
[..]
echt niet! Maar ik heb het wel nodig vandaag... Nog maar eentje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |