dat bedoelde ik toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net echt wel een stukje gelopen richting verenigingshok en terug hoor.
Was wel weer toe aan die koffie![]()
Helemaal niet of niet helemaalquote:
Koffie + sigret is GEEN ontbijt!quote:
Koffie en een sigaret daar en tegen weer wel....functioneert eveneens goed als hartige lunch.quote:
Rook je weer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef huize het volgende:
[..]
Koffie en een sigaret daar en tegen weer wel....functioneert eveneens goed als hartige lunch.
Hoe staat het met jouw poging tot stoppenquote:
Goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw poging tot stoppen?
TV uit? Zo niet, wel doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef maen het volgende:
ik had me zo voorgenomen niet naar dat huwelijk te kijken...nu schnel weer schrijven!
Hmmm....quote:
nee, vind al dat gezing wel rustgevend werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm....
Internetstream van huwelijk uitzetten dan
We zullen het vanavond zienquote:
waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik heb een dilemma![]()
Ik weet niet of ik de baan in Lommel moet aannemen of niet
Ehm over vanalles.quote:
In ieder geval geen glazen huisquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef sproetjes het volgende:
zo eens kijken of er vanavond op de markt in sittard wat leuks te beleven valt
hmm kan ik me wel voorstellen dan dat het lastig is.. succes met beslissen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm over vanalles.
Salaris is ronduit goed, reiskosten (80km) belabbert...
Netto ga ik er op achteruit als ik de benzine meereken.
En daarnaast ben ik weer door DSM gebeld of ik op gesprek wil komen.
Wat is het leven toch zwaar
Whehequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee(al ben ik de afgelopen 2 weken wel om de oren geslingerd met dat begrip
)
die heb ik wel al een aantal x gezien, lijkt me een toffe gast. een van de docenten die ik de komende 3 maanden voor juridische vakken ga krijgen krijg ik alleen geen hoogte van... aparte gast...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
WheheWacht maar als je met de trajectbegeleiding te maken krijgt
![]()
DM zijn naam eens als je wilquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die heb ik wel al een aantal x gezien, lijkt me een toffe gast. een van de docenten die ik de komende 3 maanden voor juridische vakken ga krijgen krijg ik alleen geen hoogte van... aparte gast...
ik ga ook naar Ehvquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef Joysa het volgende:
Bedje in, morgen weert en als het saai is rijden we naar ehv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |