abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96018253
Hallo iedereen.

Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn nieuwe vriend. Ik ben zelf aan de pil en we hebben het zonder condoom gedaan.

Ik was geen maagd meer, maar had slechts met één andere jongen seks gehad voordat ik seks gehad heb met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is groter geschapen en we hebben geen glijmiddel gebruikt, ondanks dat ik niet heel erg nat was. Toen hij voor het eerst in me kwam was dat pijnlijk en voelde het alsof er iets scheurde aan de achterkant van mijn buitenste schaamlippen.

Vandaag heb ik er eens goed naar gekeken en er zit inderdaad een soort van wond (het ziet er gescheurd uit), maar er zit ook soort van wit vliesje tegenover (op mijn andere schaamlip zeg maar - maar het is dus aan het achterste deel van mijn schaamlippen- op het punt waar ze ongeveer bij elkaar komen).

Het jeukt niet ofzo, het doet alleen zeer.

Ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, daar kan ik vrijdag terecht, maar ik ben toch wel enigszins bezorgd.

Weet iemand of dit een soa kan zijn, of maak ik me meer zorgen dan nodig is? Want het "witte vliesje" (ik kan het niet beter omschrijven) verontrust me nogal.

Bij voorbaat dank!
  dinsdag 26 april 2011 @ 22:09:14 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_96018611
Het kan. Meer kan niemand je hier vertellen. Hou ons op de hoogte van je huisartsbezoek.

gr gr
Long live music.
pi_96018796
hmm...gewoon droog geneukt en waarschijnlijk een beetje te hard geketst :Y vandaar de wondjes..no problem laat ff een paar dagen rusten zou ik zeggen :7
PSN:Vkashhh
  Licht Ontvlambaar dinsdag 26 april 2011 @ 22:40:49 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96020896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef 2xuq773pps het volgende:
hmm...gewoon droog geneukt en waarschijnlijk een beetje te hard geketst :Y vandaar de wondjes..no problem laat ff een paar dagen rusten zou ik zeggen :7
Klinkt bijna als een bevalling...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96021632
Laat je niet bangmaken meid, geen SOA, maar een lichte ontstekking, volgende keer wél condoom met veel glijmiddel ;)
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:25:27 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_96023885
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef WatskeZegt het volgende:
Laat je niet bangmaken meid, geen SOA, maar een lichte ontstekking, volgende keer wél condoom met veel glijmiddel ;)
Jij weet niet of ze een SOA heeft. Ben jij toevallig haar huisarts?
Long live music.
  zaterdag 30 april 2011 @ 22:44:46 #7
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96188892
Volgens mij is er niet eens een SOA dat zich zo snel activeerd
..
of heb ik het fout?
Waarom is het leven zo kut?
pi_96197487
Dat 'witte vliesje' is het korstje dat je slijmvliezen maken. Kijk maar eens goed nadat je op je wang hebt gebeten. 6 uur en er zit zo'nzelfde wit vliesje op.

Slijmvlies zit in je mond, in je neus, kut en in je kont ;) allemaal hetzelfde type en dezelfde wondjes.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
~Douglas Adams~
  zondag 1 mei 2011 @ 19:11:20 #9
342187 Pataya
Gooische Potloodventer
pi_96216777
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:17 schreef Leonoire het volgende:
Dat 'witte vliesje' is het korstje dat je slijmvliezen maken. Kijk maar eens goed nadat je op je wang hebt gebeten. 6 uur en er zit zo'nzelfde wit vliesje op.

Slijmvlies zit in je mond, in je neus, kut en in je kont ;) allemaal hetzelfde type en dezelfde wondjes.
Dus wil je je een keer in je reet laten nemen doe dit dan ook voorzichtig, scheelt je weer een afspraak maken met de dokter ;)
Waarom is het leven zo kut?
  zondag 1 mei 2011 @ 22:26:17 #10
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_96226386
Als je t niet vertrouwd kan je voorstellen om bijv. samen met je vriend een soa test te doen bij de GGD, is gratis en anoniem en dan ben je van je zorgen af.
pi_96242041
Het kan ook dat je maagden vlies verder ingescheurd is
pi_96243421
Wat zei de HA?
pi_96248387
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Oognip het volgende:
Wat zei de HA?
Goeie garp!
pi_96326286
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Anonimiteitja het volgende:
Hallo iedereen.

Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn nieuwe vriend. Ik ben zelf aan de pil en we hebben het zonder condoom gedaan.

Ik was geen maagd meer, maar had slechts met één andere jongen seks gehad voordat ik seks gehad heb met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is groter geschapen en we hebben geen glijmiddel gebruikt, ondanks dat ik niet heel erg nat was. Toen hij voor het eerst in me kwam was dat pijnlijk en voelde het alsof er iets scheurde aan de achterkant van mijn buitenste schaamlippen.

Vandaag heb ik er eens goed naar gekeken en er zit inderdaad een soort van wond (het ziet er gescheurd uit), maar er zit ook soort van wit vliesje tegenover (op mijn andere schaamlip zeg maar - maar het is dus aan het achterste deel van mijn schaamlippen- op het punt waar ze ongeveer bij elkaar komen).

Ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, daar kan ik vrijdag terecht, maar ik ben toch wel enigszins bezorgd.

Weet iemand of dit een soa kan zijn, of maak ik me meer zorgen dan nodig is? Want het "witte vliesje" (ik kan het niet beter omschrijven) verontrust me nogal.

Bij voorbaat dank!
sorry ik ben geen kut expert
none
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:55:59 #15
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_96328360
je zal sterven

meerdere malen

pi_96328420
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Anonimiteitja het volgende:
Hallo iedereen.

Bij voorbaat dank!
hoe groot was die pik dan en hoe oud ben je ?
none
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:50:11 #17
313580 Q-Festival
q-festival
pi_96457077
en hoe was het?
I guess because I'm popular, That makes me a pop star.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')