Klinkt bijna als een bevalling...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef 2xuq773pps het volgende:
hmm...gewoon droog geneukt en waarschijnlijk een beetje te hard geketstvandaar de wondjes..no problem laat ff een paar dagen rusten zou ik zeggen
Jij weet niet of ze een SOA heeft. Ben jij toevallig haar huisarts?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef WatskeZegt het volgende:
Laat je niet bangmaken meid, geen SOA, maar een lichte ontstekking, volgende keer wél condoom met veel glijmiddel
Dus wil je je een keer in je reet laten nemen doe dit dan ook voorzichtig, scheelt je weer een afspraak maken met de dokterquote:Op zondag 1 mei 2011 03:17 schreef Leonoire het volgende:
Dat 'witte vliesje' is het korstje dat je slijmvliezen maken. Kijk maar eens goed nadat je op je wang hebt gebeten. 6 uur en er zit zo'nzelfde wit vliesje op.
Slijmvlies zit in je mond, in je neus, kut en in je kontallemaal hetzelfde type en dezelfde wondjes.
sorry ik ben geen kut expertquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Anonimiteitja het volgende:
Hallo iedereen.
Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn nieuwe vriend. Ik ben zelf aan de pil en we hebben het zonder condoom gedaan.
Ik was geen maagd meer, maar had slechts met één andere jongen seks gehad voordat ik seks gehad heb met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is groter geschapen en we hebben geen glijmiddel gebruikt, ondanks dat ik niet heel erg nat was. Toen hij voor het eerst in me kwam was dat pijnlijk en voelde het alsof er iets scheurde aan de achterkant van mijn buitenste schaamlippen.
Vandaag heb ik er eens goed naar gekeken en er zit inderdaad een soort van wond (het ziet er gescheurd uit), maar er zit ook soort van wit vliesje tegenover (op mijn andere schaamlip zeg maar - maar het is dus aan het achterste deel van mijn schaamlippen- op het punt waar ze ongeveer bij elkaar komen).
Het jeukt niet ofzo, het doet alleen zeer.
Ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, daar kan ik vrijdag terecht, maar ik ben toch wel enigszins bezorgd.
Weet iemand of dit een soa kan zijn, of maak ik me meer zorgen dan nodig is? Want het "witte vliesje" (ik kan het niet beter omschrijven) verontrust me nogal.
Bij voorbaat dank!
hoe groot was die pik dan en hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:04 schreef Anonimiteitja het volgende:
Hallo iedereen.
Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn nieuwe vriend. Ik ben zelf aan de pil en we hebben het zonder condoom gedaan.
Ik was geen maagd meer, maar had slechts met één andere jongen seks gehad voordat ik seks gehad heb met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is groter geschapen en we hebben geen glijmiddel gebruikt, ondanks dat ik niet heel erg nat was. Toen hij voor het eerst in me kwam was dat pijnlijk en voelde het alsof er iets scheurde aan de achterkant van mijn buitenste schaamlippen.
Vandaag heb ik er eens goed naar gekeken en er zit inderdaad een soort van wond (het ziet er gescheurd uit), maar er zit ook soort van wit vliesje tegenover (op mijn andere schaamlip zeg maar - maar het is dus aan het achterste deel van mijn schaamlippen- op het punt waar ze ongeveer bij elkaar komen).
Het jeukt niet ofzo, het doet alleen zeer.
Ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, daar kan ik vrijdag terecht, maar ik ben toch wel enigszins bezorgd.
Weet iemand of dit een soa kan zijn, of maak ik me meer zorgen dan nodig is? Want het "witte vliesje" (ik kan het niet beter omschrijven) verontrust me nogal.
Bij voorbaat dank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |