Als je je puntjes bij houd ziet het er sowieso al beter uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef SockPants het volgende:
Lang is een staart van zo'n 20 cm, zo draag ik het de laatste tijd ook steeds. Toch moet het bijgeknipt worden toch? En niet dat hij of zij het zo knipt dat er plukken uit de staart vallen want als er iets kut is is het dat wel.
True, maar dan moet ik dus wel naar de kapper voor de puntjes, en dan happen ze er gelijk 10cm vanaf ofzo. Wassen + conditioner doe ik iedere morgen, zo niet dan kom je er sowieso niet doorheen en dan ziet het me zonder staart echt niet in het openbaar vertonen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je je puntjes bij houd ziet het er sowieso al beter uit. En goeie shampoo en conditioner gebruiken.
Als jij niet om de 3 maanden je puntjes laat knippen, en dus nu als ik het goed begrijp al heel lang niets heb laten doen, dan denk ik dat het niet zo gek is als ze er zoveel afknippen. Want onderin zal alles wel dood zijn denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef SockPants het volgende:
[..]
True, maar dan moet ik dus wel naar de kapper voor de puntjes, en dan happen ze er gelijk 10cm vanaf ofzo. Wassen + conditioner doe ik iedere morgen, zo niet dan kom je er sowieso niet doorheen en dan ziet het me zonder staart echt niet in het openbaar vertonen.
Haar is altijd dood.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als jij niet om de 3 maanden je puntjes laat knippen, en dus nu als ik het goed begrijp al heel lang niets heb laten doen, dan denk ik dat het niet zo gek is als ze er zoveel afknippen. Want onderin zal alles wel dood zijn denk ik?
Het feit dat je er al niet zonder conditioner door heen komt, zegt al genoeg. Dood haar maakt klitten.
Dus laat het goed knippen, en 10 cm zal wel overdreven zijn.
http://www.huidinfo.nl/haarverzorging.htmlquote:Hoewel haar feitelijk dood materiaal is wordt er toch in het dagelijks leven over gezond haar en slecht haar gesproken
Inderdaad, zelf nooit geweest maar hoor (en zie) positieve verhalen.quote:
Oke.. ik dacht dat het tot een bepaalde lengte wel "levend" was. Goed, ben ook mens.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
http://www.huidinfo.nl/haarverzorging.html
Verder google het even als je nog een bron wil.
TS: Wat je ook doet, doe het niet in laagjes. Niet staat zo vrouwelijk als mannenhaar in laagjes.Dus gewoon 1 lengte en enkel een beetje bijpunten. Geef bij de kapper aan dat je het in een staart wil kunnen dragen, dan houden ze daar rekening mee.
quote:
Als je je haar naar de klote wilt helpen, moet je er zeker naar toe gaan!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, zelf nooit geweest maar hoor (en zie) positieve verhalen.
Dit dus,quote:Op woensdag 27 april 2011 16:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke.. ik dacht dat het tot een bepaalde lengte wel "levend" was. Goed, ben ook mens.
[..]
[..]
Als je je haar naar de klote wilt helpen, moet je er zeker naar toe gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |