Omdat ik opzich nog vrij jong ben.. En ik binnenkort weekje ga zwemmen en dan is het raar als ik op zo jongen leeftijd met borsthaar rondloop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:45 schreef Allessio het volgende:
Heey Pieter,
Zou je misschien kunnen aangeven waarom je je borsthaar wilt ontharen?
Zo kunnen wij, de Fokkers, je beter helpen.
Het is echt niet iets om je voor te schamen hoor. Er zijn mannen die er wat voor over hebben om borsthaar te showen. Er zijn vrouwen die het opwindend vinden en in de homoscene schijnt het ook een pré te zijn. Ik zou e er niet zo druk om maken als ik jou was. Je krijgt het van moeder natuur en pijn lijden om eraf te komen lijkt mij wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:50 schreef Pieteer024 het volgende:
[..]
Omdat ik opzich nog vrij jong ben.. En ik binnenkort weekje ga zwemmen en dan is het raar als ik op zo jongen leeftijd met borsthaar rondloop.
Maar ik voel me er niet echt door op me gemak.. Daarom wil ik er van af..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Het is echt niet iets om je voor te schamen hoor. Er zijn mannen die er wat voor over hebben om borsthaar te showen. Er zijn vrouwen die het opwindend vinden en in de homoscene schijnt het ook een pré te zijn. Ik zou e er niet zo druk om maken als ik jou was. Je krijgt het van moeder natuur en pijn lijden om eraf te komen lijkt mij wat overdreven.
Dat kan dus alleen als je de haartjes met de wortel en al verwijdert, dus epileren of harsen (dat zou wel eens super pijnlijk kunnen zijn helaas). Toch hoef je je ook op jouw leeftijd niet druk te maken omdat je borsthaar hebt, veel jongens vinden een beetje meer borsthaar dan gemiddeld al te veel, terwijl het best sexy kan zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Pieteer024 het volgende:
Maar als ik nu mijn borst scheer dan groeien de haartjes heel snel terug...
Is er echt geen manier om 1 week haar vrij te zijn?
Zoals al genoemd: harsen of epileren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Pieteer024 het volgende:
Er komen stoppeltjes terug en in het begin zie je die nog niet zo goed, of je moet met zwemmen graag dicht tegenop iedereen staanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Pieteer024 het volgende:
dat hoef ik niet te proberen.. daar red ik het niet mee, maar goed, ik doe mijn borst dan ook niet...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef Mr.J het volgende:
Elke 3 a 4 dagen met een scheermesje onder de douche. Problem solved.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |