'gewoon'quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Sorry hoor. Maar wat nou 'Harem'? Het is gewoon een shalvar. Willen ze met nieuwe ideen komen. Ga eindje fietsen achterlijke mode ontwerpers.
Ja jullie hebben houten schoenen (klompen) en in sommige landen een shalvar. Gewoon ja.quote:
Mannen moeten niet op klompen lopen (tenzij boer) en vrouwen moeten niet dit soort broeken. Er is niets normaals aan dat soort broeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja jullie hebben houten schoenen (klompen) en in sommige landen een shalvar. Gewoon ja.
Mapangpang, wil je stoer komen doen...
Tenzij je een harem bij die broek krijgt zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mannen moeten niet op klompen lopen (tenzij boer) en vrouwen moeten niet dit soort broeken. Er is niets normaals aan dat soort broeken.
Ten eerste waarom loop je op hout, ik zie zelfs peuters op die klompen lopen (kindermishandeling) en ten tweede oorspronkelijk droegen vrouwen ook niet eerst dit soort broeken. Het waren eerst de mannen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Mannen moeten niet op klompen lopen (tenzij boer) en vrouwen moeten niet dit soort broeken. Er is niets normaals aan dat soort broeken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ten eerste waarom loop je op hout, ik zie zelfs peuters op die klompen lopen (kindermishandeling) en ten tweede oorspronkelijk droegen vrouwen ook niet eerst dit soort broeken. Het waren eerst de mannen.
En ten derde Mapangpang nogmaals. Google maar shalvar.
Dat zijn ook geen harembroeken , dat zijn ''drollervangers''quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:38 schreef Matennaaier het volgende:
Echt afgrijselijk
Je krijgt er geen mooie kont van, en ziet er gewoon niet mooi uit
http://www.google.nl/imgr(...)101&biw=1680&bih=959 pic.
Hahahahahahha shalvarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Sorry hoor. Maar wat nou 'Harem'? Het is gewoon een shalvar. Willen ze met nieuwe ideen komen. Ga eindje fietsen achterlijke mode ontwerpers.
Klik je wel eens op preview i.p.v. invoeren?quote:
Nee, maar ik doe welquote:Op woensdag 27 april 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Klik je wel eens op preview i.p.v. invoeren?
Is mij ook twee keer gebeurd.
Ik lig daar echt niet wakker van in ieder geval. Wilde je alleen helpen.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe welals ik zulke reacties als die van jou lees.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik lig daar echt niet wakker van in ieder geval. Wilde je alleen helpen.
Probeer maar eens vlotjes van je fiets af te springen met zo'n ding aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef bijdehand het volgende:
Die broeken zijn fucking epicVolgens mij kan je met die drollevangers niet eens tegen de wind in lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |