80x over de dichtsbijzijnde rotondequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef FUFR het volgende:
ze wil morgen weer..
moet ik weer een route verzinnen
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen op z'n Sparta ION met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AHquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef FUFR het volgende:
want met zoon "workout" lijkt het me aanemelijker dat je effe naar de AH bent geweest
je zou ook kunnen gaan vissenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AH![]()
.
mé me gazelle flashdrive he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen op z'n Sparta ION met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AH![]()
.
nee ik denk veldhoven-waalre of richting oirschotquote:
Hoeveel GB?quote:
1 grote buikquote:
Pics van je zusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus gaat d'r motorrijbewijs eerder halen dan ik.![]()
![]()
Stom wijf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef FUFR het volgende:
Route nagerekend: het was dus echt 17.6 KM.
in 2 uur, met koeienstop en drankje bij La Dolce Vita Son.
Vrijdagnacht door maat zadel schuiner laten zetten (ik 2 linkerhanden) en dat hielp echt.quote:
Routes kun je niet editten dus hele route aangevinkt met muis. Handig om vtv een route uit te stippelen.quote:
tips, ik geef ze niet voor nietsquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vrijdagnacht door maat zadel schuiner laten zetten (ik 2 linkerhanden) en dat hielp echt.
vanavond weer mits goed weer!
meh, ik heb mijn telefoon niet op het stuur als navigatie (zou wel tof zijn) en ik beslis vaak pas vlak voor een kruising welke kant ik opgaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Routes kun je niet editten dus hele route aangevinkt met muis. Handig om vtv een route uit te stippelen.
denk ook niet dat het goed is om je telefoon zo door lkaar te laten rammelen op het stuur,quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meh, ik heb mijn telefoon niet op het stuur als navigatie (zou wel tof zijn) en ik beslis vaak pas vlak voor een kruising welke kant ik opga
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tips, ik geef ze niet voor niets![]()
wel voor niets want gratis maar zo bedoel ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |