Ik zou niet eens weten hoe het werktquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geen multimetergast zo'n ding is ¤5,- bij de Conrad
Ja, de impedantie kun je meten op die 2 klemmen, anders aansluiten doe je idd IN de kist tussen de woofers onderling.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef vosss het volgende:
De kist heeft van die klemaansluitingen:
[ afbeelding ]
Slecht te zien, maar een rode en een zwarte.
Kan ik dat in serie schakelen doen door beide woofers eruit te halen en kabels anders aan te sluiten of gaat dat lastig worden?
En een multimeter heb ik niet
Geen idee. In mn auto had ik er een Caliber competition amp aanhangen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo'n versterker heeft toch nooit genoeg vermogen om zo'n passieve subwoofer aan te sturen.
ligt eraan; als hij tulpen uit heeft niet, als hij gewoon een speakeraansluiting voor een sub heeft kan het zomaar meevallenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo'n versterker heeft toch nooit genoeg vermogen om zo'n passieve subwoofer aan te sturen.
Hmz dan moet ik even kijken. Het is een Onkyo SR-TX508 (of TX-SR508, haal ik altijd door elkaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ligt eraan; als hij tulpen uit heeft niet, als hij gewoon een speakeraansluiting voor een sub heeft kan het zomaar meevallen
Nee, kan niet .. die sub out is een lijnsgnaal en dus niet versterkt. Moet een aktieve sub aan, dus moet een versterker tussen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:49 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een preout subwoofer aansluiting op zo te zien.
Alleen zit op mijn kist een aansluiting voor blote kabel.
Kan ik dan gewoon de speakers in de kist anders aansluiten en een kabel kopen 1 kant 1 tulp, andere kant 2 tulp en daar de 2 stekkers afknippen en de ene kabel op rood en de ander op zwart aansluiten?
Ik denk het wel.
Leuk projectje voor de kerstvakantie denk ik
Ow. Kut. Dat is wel jammer. Geen andere opties?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, kan niet .. die sub out is een lijnsgnaal en dus niet versterkt. Moet een aktieve sub aan, dus moet een versterker tussen.
Ja, een extra losse mono versterker onder of op je Onkyo zetten voor alleen de sub. Line die versterker in, en dan naar de kist.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow. Kut. Dat is wel jammer. Geen andere opties?
De Tannoy sub die ik wil kost 900 euro dus ik dacht dan doe ik tijdelijk dit wel even
Ja maar dat is niet voor nop. Ik dacht voor niks een leuke tijdelijke oplossing gevonden te hebbenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een extra losse mono versterker onder of op je Onkyo zetten voor alleen de sub. Line die versterker in, en dan naar de kist.
Jammer wel. Thanks voor de info in elk gevalquote:
Nee, zit erbij, of het kan niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:12 schreef chocolatelover het volgende:
kan elke radio een stuurbediening hebben? En kun je de radio en de bediening dan apart kopen, of is er iets anders bij nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |