wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wij hebben de woordenreeks toch niet te horen/zien gehad?
quote:
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
piercing, bungabunga, beha, slaappil etc.
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stond
maakte toch niet uit, Mo moest sowieso winnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt niet
hopelijk jo, en dan een dag later vertrekt mo vrijwilligquote:
zou mooi zijnquote:
Ze pakte snel als eerste de sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zei toch Monique vrij van nominaties.
Hoe krijgen ze het voor elkaar dat zij precies die sleutel had?![]()
![]()
reken er maar opquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Ik ruik een klein kansje dat ikkeikke eruit gaat.
Ik denk toch karim , Jojo zorgt wel veel voor mucho smsjes van Mamajoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Ik ruik een klein kansje dat ikkeikke eruit gaat.
Maar moeten wel stemmen delen. En Jo heeft ook veel groupies...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat Jo er dit keer uitvliegt![]()
Karim en Geer zijn de publiekslievelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |