gevallen vrouw ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
heb niet over jou, heb het over Jo die binnenkort uit haar rol zal vallen
scherp opgemerktquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Maik heeft al genoeg in Mo gestoken lijkt me .....
probeer ik eens een woordspeling krijg ikdit weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef danilel het volgende:
[..]
heb niet over jou, heb het over Jo die binnenkort uit haar rol zal vallen
ik die van jouquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef danilel het volgende:
[..]
sjampoeh, jouw UI.......vind m geweldig
Yep, mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Eens. Hij heeft wel duidelijk een eigen mening en is zeker niet bang om deze te laten horen. Hij heeft alleen veel empathie en is bang om mensen te kwetsen daarom komt hij soms wat twijfelend en voorzichtig over. maar dat is iets anders dan meelopen, of saai zijn.
Epic timing van Alex overgenomen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geen wonder dat vrouwen als Jo en Mo zich altijd afgewezen voelen, ze doen dingen altijd op die momenten dat het net niet uitkomt!
quote:Kijk straks naar Net5!
Wie worden er genomineerd?
Joanna neemt de paasgedachten met een korreltje zout. Slaagt de voeder missie? Wordt het laatste geheim dan eindelijk geraden? En wat zit er nou in die grote zwarte kist? Je ziet het over een klein half uurtje om 19:30 uur op Net5!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
een hoop herhaling dus en om 20:25 gaan ze bezig met die zwarte kist () om van 20:30 -22u een dikke streamlock erop te zetten
ja dat zal wel weer lang gaan duren iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef sjampoeh het volgende:
een hoop herhaling dus en om 20:25 gaan ze bezig met die zwarte kist () om van 20:30 -22u een dikke streamlock erop te zetten
Wtf, ze lopen een beetje achter of wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:23 schreef Ytsmi het volgende:
Kijk straks naar Net5!
26 april om 19.01
Wie worden er genomineerd?
Joanna neemt de paasgedachten met een korreltje zout. Slaagt de voeder missie? Wordt het laatste geheim dan eindelijk geraden? En wat zit er nou in die grote zwarte kist? Je ziet het over een klein half uurtje om 19:30 uur op Net5!
Iemand moet het doen.. En het was mijn opmerking nadat Jo probeerde te kroelen bij Flip.. Maar het gaat hier weer zo snel! Zou bijna denken dat het nog spannend is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |