jij schat de andere bewoners wel heel laag in als ze dat dus niet doorhebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou niet onzeker genoeg om iedereen te bespelen op een wel heel vieze manier !!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou niet onzeker genoeg om iedereen te bespelen op een wel heel vieze manier !!
pas vanmiddag ging er een lampje branden bij sharon en Jo en karim dat ze andere dingen vertelt tegen iedreen ze is idd heel vals bezig iedere week voor de nominaties,en ik kijk echt redelijk veel streamsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef bull1966 het volgende:
[..]
jij schat de andere bewoners wel heel laag in als ze dat dus niet doorhebben
er wordt in dat huis alles door iedereen doorgeluld
iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n respect voor Karim. Die betrap ik eigenlijk nooit op dolkstoten. Zelfs niet als ie onderonsjes heeft met Geer
Mee eens die is echt veel te eerlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
idd
Karim heb ik (nog) niet kunnen betrappen op manipulatie als enige
ze is dus vals bezig om genomineerd te worden ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
pas vanmiddag ging er een lampje branden bij sharon en Jo en karim dat ze andere dingen vertelt tegen iedreen ze is idd heel vals bezig iedere week voor de nominaties,en ik kijk echt redelijk veel streams
ja een hoop cossen op fokquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Philip: Misschien hebben we wel fanmail als we thuis komen
nee om NIET genomineerd te worden al die voorgaande wekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze is dus vals bezig om genomineerd te worden ?
Mo waarschijnlijk wel, tientallen filmpjes enzo....quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Nee, hoor, hij heeft Mo vanmiddag duidelijk gevraagd wat ze nu wilde, omdat ze steeds wat anders zegt en hij het niet meer begreep. Het had wat harder gekund, maar vroeg het haar wel recht op de man af. Hij wilde duidelijkheid. Shar en Jo kwamen ook bij dat gesprek. Mo probeerde zich er natuurlijk uit te lullen en zielig te doen, maar had het idee dat ze daar niet meer intrapte en alledrie van plan zijn haar te nomineren. Gerard wil Mo ook nomineren. Alleen van Flip weet ik het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Karim is er dus weer ingetrapt. Jammer!
oh ze speelt een spelletje dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
nee om NIET genomineerd te worden al die voorgaande weken
la maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
oh ze speelt een spelletje dus
wat gemeen zeker omdat zij de enige in het huis is die anderen manipuleerd
Ja, kogelbrieven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef Candyfreak het volgende:
Ik eet altijd laat dus mis ik altijd de eerste helft de daily, gelukkig gebeurt daar in nooit ietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef Mylene het volgende:
Uiteindelijk wordt het pas tegen 20:30 wie er genomineerd staan, suf gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |