wat een gedoe. Als je dan zo graag weg wilt, pak je koffer, en ga gewoonquote:
En wat als zij zelf mag nomineren, waar het nu wel heel sterk op begint te lijken...?quote:
ja maar dat is ook niet echt eerlijk voor de andere bewonersquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat een gedoe. Als je dan zo graag weg wilt, pak je koffer, en ga gewoon
Met Gerard zeker niet, met Karim weet ik het zo net nog nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef IamCurious het volgende:
zal Sjer een nominatie overleven met Karim en/of Geer??
Nop, ze zijn nu in twee team verdeelt (Jo, Flip en Mo tegen Geer, Karim en Sharon) en moesten een opdracht doen die Mo won.... Iets voor sleutels en in de kist zit iets voor de nominaties ofzo..quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef superkokje het volgende:
ik weet de oplossing, afschieten die doos
hebben ze dat al gezegd of heb je getelt ??quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop, ze zijn nu in twee team verdeelt (Jo, Flip en Mo tegen Geer, Karim en Sharon) en moesten een opdracht doen die Mo won.... Iets voor sleutels en in de kist zit iets voor de nominaties ofzo..
Benny zei hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
hebben ze dat al gezegd of heb je getelt ??
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
te makkelijk, opsluiten in de kist en in portugal laten staan
ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sharonquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef Annelies-G het volgende:
groep Mo wint, Groep Karim genomineerd en visa versa
mo wil volgens mij helemaal niet naar huis, dit is volgens mij ook gewoon weer aandacht zoekerij van haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Mo de meeste goed heeft, heeft ze zichzelf benadeeld. Dat is helemaal lachen óf ze wil helemaal niet genomineerd worden.
wel in een heel diep gat danquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kunnen ze wel een paar to beton over stortenquote:
die kans is grootquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mo wil volgens mij helemaal niet naar huis, dit is volgens mij ook gewoon weer aandacht zoekerij van haar
magquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef IamCurious het volgende:
[..]
die krijgt een wildcard uit de kist..........
ja dat zou wat zijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef IamCurious het volgende:
[..]
die krijgt een wildcard uit de kist..........
daar zitten we toch nuquote:
wij hebben de woordenreeks toch niet te horen/zien gehad?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft er iemand meegeteld? Volgens mij klopt het weer eens niet hoor
je weet niet wat er het kaartje stond dus controleren kunnen we nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
zou niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wij hebben de woordenreeks toch niet te horen/zien gehad?
quote:
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stondquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
piercing, bungabunga, beha, slaappil etc.
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja wat mo en karim zeiden maar er is toch niet geweest wat er nou op dat velleke stond
maakte toch niet uit, Mo moest sowieso winnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar je had toch kunnen meetellen hoeveel ze er gezegd hebben, denk jij dat de stem nog weet wat erop stond dan, echt niet
hopelijk jo, en dan een dag later vertrekt mo vrijwilligquote:
zou mooi zijnquote:
Ze pakte snel als eerste de sleutelquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zei toch Monique vrij van nominaties.
Hoe krijgen ze het voor elkaar dat zij precies die sleutel had?![]()
![]()
reken er maar opquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Ik ruik een klein kansje dat ikkeikke eruit gaat.
Ik denk toch karim , Jojo zorgt wel veel voor mucho smsjes van Mamajoquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef mazaru het volgende:
Gerard, Karim en Joan
Ik ruik een klein kansje dat ikkeikke eruit gaat.
Maar moeten wel stemmen delen. En Jo heeft ook veel groupies...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef DjinN het volgende:
Ik denk dat Jo er dit keer uitvliegt![]()
Karim en Geer zijn de publiekslievelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |