Jij ook?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Jullie waren sowieso allemaal kknerds toen jullie hier op Fok! begonnen.
Ik was de sleutel van de zolderdeur toen kwijt. Ik kon er niet uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Jullie waren sowieso allemaal kknerds toen jullie hier op Fok! begonnen.
Omdat in ons huis geen kelder zit, alleen een kruipruimte.quote:
quote:
quote:
Mijn vriendin heeft me aan FOK! geholpen, dat was echt fantastischquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef Mozy het volgende:
Fok heeft mij aan een vriendin geholpen, dat was echt fantastisch
Ik heb dat soms als ik lam ben, dan schud ik te vroegquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef reetveter het volgende:
Had ik toen ik dacht dat er nog een dop op de bidon zat, niet dus.
En je prins op het witte paard dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb gisteren in mijn lamme bui gewoon onbewust een jongen versierd. En ook geen 1 hossel techniek toegepast. #Natuurtalent <3.
Nu alweer hooker! #Helpquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb gisteren in mijn lamme bui gewoon onbewust een jongen versierd. En ook geen 1 hossel techniek toegepast. #Natuurtalent <3.
Ik heb niks met die jongen gedaan. Hij vroeg alleen vandaag mijn nummer aan m'n beste vriendin, omdat ie wilde afspreken. Serieus, ik moet dat van nature flirten met iedereen echt eens gaan aflerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En je prins op het witte paard dan?
Ik heb dat zelf ook, gebeurd gewoon automatisch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb niks met die jongen gedaan. Hij vroeg alleen vandaag mijn nummer aan m'n beste vriendin, omdat ie wilde afspreken. Serieus, ik moet dat van nature flirten met iedereen echt eens gaan afleren.
Ik mis mijn prinsje.
jongens zijn gewoon stomquote:
Automatic, because there's nothing you can do.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook, gebeurd gewoon automatisch.![]()
Ligt er aan hoe erg het was denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Allure_ het volgende:
Als je aangifte doet van een vechtpartij, dan gebeurt daar toch nooit iets mee of wel? Als er tenminste geen doden zijn gevallen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |