ja meeste zijn er jong aan begonnen mijne ging niet express maar perongeluk maar ik heb een hekel aan abortus en het geld en spullen hebben we er voor en een huis ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef kwiwi het volgende:
Tegenwoordig schijn je met 15 al aan de late kant te zijn
Ah koetsie koetsie ik kan je wel op etenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef kingtoppie het volgende:
''ik ben nu 4 maand zwanger en mijn vriend en ik willen ''het'' graag houden''
wat wil je met het mormel gaan doen dan? opeten?
Loterij gewonnen? Bank beroofd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Helpertjenodig het volgende:
[..]
ja meeste zijn er jong aan begonnen mijne ging niet express maar perongeluk maar ik heb een hekel aan abortus en het geld en spullen hebben we er voor en een huis ook
Petje af voor een 15 jarige die financieel in staat is een kind te onderhouden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Helpertjenodig het volgende:
[..]
ja meeste zijn er jong aan begonnen mijne ging niet express maar perongeluk maar ik heb een hekel aan abortus en het geld en spullen hebben we er voor en een huis ook
tuurlijk, je eigen baby spullen zijn vast nog wel in goede staatquote:
Of je vriend rijd een gepimpte bmw en knipt graag toppen van plantjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Petje af voor een 15 jarige die financieel in staat is een kind te onderhouden!
Haar vriend voor nu kan haar ondersteunen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Petje af voor een 15 jarige die financieel in staat is een kind te onderhouden!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk, je eigen baby spullen zijn vast nog wel in goede staat
dude een 13 jarige mag nog eens niet werken, en hoeveel denk je dat die verdientquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Stirneriaan het volgende:
Als je gewoon vanaf je 13e werkt ipv uren per dag achter Fok! te zitten, kun je op je 15e best een aardig centje verdiend hebben.
Kan je beter naar een forum gaan denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Helpertjenodig het volgende:
ligt er aan mijn vriend is hbo er en onze ouders zijn er mee eens en ik vrag niet jullie mening maar mensen die het ook hebben
En daar geloof ik dus geen flikker van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:11 schreef Helpertjenodig het volgende:
ligt er aan mijn vriend is hbo er en onze ouders zijn er mee eens en ik vrag niet jullie mening maar mensen die het ook hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |