abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:09:00 #26
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_96156191
The one who hesitates, masturbates.....

en nu achteraf heb je spijt en wil je toch achter haar aan gaan terwijl ze inmiddels een relatief heeft :') Nee het zou je sieren om je geluk nu ergens anders te zoeken imo.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_96162672
Had precies hetzelfde als Ts een aantal jaren , geleden , een klasgenote vond mij leuk, ik haar ook, zelf was ik wat te verlegen , en ging zij van School , dan denk je ook van what if..

had ik een paar jaar mee gezeten , heb het gewoon laten rusten :)
pi_96318559
Klinkt als mijn verhaal van de andere kant.. |:(
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:25:37 #29
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96330396
Hoop dat je hier wel van leert dat je liefde niet onbeantwoord moet laten. Als het mis loopt heb je altijd nog een leuke tijd gehad;)
Be dance |Be real| Be You
pi_96330586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef Loodje het volgende:
Hoop dat je hier wel van leert dat je liefde niet onbeantwoord moet laten. Als het mis loopt heb je altijd nog een leuke tijd gehad;)
Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben omdat je iets neit hebt gedaan. Behalve dan criminele activiteiten of als je in een relatie zit, dan zou ik niet alle kansen aangrijpen.

P.s.
Het is ook leuker om tegen je vrienden te vertellen over mislukte dates etc, dan te vertellen hoe je lekker zat te masturberen achter je computer.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:11:53 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96336167
Damn, ik zou TS kunnen zijn. Behalve dan dat ik dood nog niet James Blunt zou hebben gequote :')
Het verschil in mijn geval is dat ze wel elke keer als we echt closer werden zelf ook steeds wat de boot afhield waardoor de ene keer dacht dat ze me wel zag zitten en de andere keer dat ze me alleen maar aardig vond. Als ik haar rond uit verteld had wat ik voor haar voelde was het misschien wel wat geworden, maar ik ben nu hoe dan ook te laat :')

Mijn plan van aanpak is nu iig dat ik haar laat varen en maar verder ga met het daten van andere meiden, ik kom vanzelf wel een meid tegen die minstens net zo leuk is en dan moet ik maar eens niet zo terughoudend zijn.
pi_96336829
Ik heb het ook een keer niet duidelijk laten merken.

Trek je les eruit en doe het volgende keer beter, zijn voldoende dames.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:50:24 #33
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96337635
Waarschijnlijk zit je hier zo mee in de knoop omdat ze nu een vriend heeft; het onbereikbare is vaak aantrekkelijk. Vraag me af of je er nog zo mee zou zitten als ze niet bezet was, denk dat je haar dan al weer lang was vergeten ;)
pi_96345335
Ja je kunt het negeren en haar relatie met rust laten, of je zegt gewoon eindelijk eens wat je echt voor haar voelt en hoe zij hier tegenover staat. Die gozer waarmee ze nu heeft kan net zo goed een zoethoudertje wezen want je weet verder niet hoe diep hun relatie gaat.

Maarja dit is een beslissing die gekoppeld is aan jouw persoonlijkheid, ben jij die baas die bereid is om andermans relatie te voorzien van een vuurtje of ben jij die baas die zijn verlies neemt accepteert wegloopt ervan en zijn geluk ergens anders gaat zoeken.
pi_96375311
Het zit je nogal hoog, vertellen dus die hap ^O^
~O>
pi_96385829
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
The one who hesitates, masturbates.....

en nu achteraf heb je spijt en wil je toch achter haar aan gaan terwijl ze inmiddels een relatief heeft :') Nee het zou je sieren om je geluk nu ergens anders te zoeken imo.
:Y
pi_96414388
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:54:39 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96444094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
Ze kent je en ze mag je hoe dan ook. Logisch dat ze je ala eerste vraagt, ik zou er niets achter zoeken.

Eigenlijk moet je hoe dan ook niet meer op hints en dergelijke wachten. Hak die knoop voor jezelf door en ga of voor haar of zoek verder en interpreteer alle toenaderingspogingen van haar als puur vriendschappelijk.

Edit: stoken in een relatie vind ik trouwens persoonlijk een no go.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:05:11 #39
108913 Godshand
guide4you
pi_96444506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:37:13 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96446239
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.
Beetje rigoreus, vind je niet?
pi_96457643
Ik vond het eigenlijk niet zo heel logisch, omdat we elkaar nog altijd alelen op het werk zien en daar contact hebben, maarja zoek er waarschijnlijk wel weer te veel achter.. Het probleem is bij mij vooral niet denken maar doen. Ik doe niet anders dan, toen gebeurde dat en dat en ga zo door, kan er zelf moe van worden. Ik heb het zo keihard laten liggen, zelfs toen zij die relatie had heb ik het nog keihard laten liggen. Wat ik nu moet doen, weet ik niet. Aan de ene kant denk ik , wat kan mij het verrotten en ga ervoor, maarja aan de andere kant, je kan dat gewoon niet doen eigenlijk... En als ik iets wil doen, is het weer makkelijker gezegd dan gedaan, tenminste in mijn geval...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')