SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Sneaky? Ze liet nog net niet haar kutje aan je zien joh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef ForzaCaptian het volgende:
maar ze deed het ook nog is sneaky. (Ik zei op een vraag van haar, je moet er maar van houden waarop zij zei, ik van jou.)
EN GROTE P.S.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Marie30 het volgende:
Zolang haar nieuwe vriend niet jouw beste vriend of broer is, zie ik niet in waarom dat dit not done is...
All is fair in love and war. Je bent misschien wel wat laat...anderhalf jaar...maar het kan nooit kwaad om te proberen.
Trek je verder niets van die drie stoere fokmaagden hierboven me aan.
TS, luister niet naar deze Belg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Marie30 het volgende:
Zolang haar nieuwe vriend niet jouw beste vriend of broer is, zie ik niet in waarom dat dit not done is...
All is fair in love and war. Je bent misschien wel wat laat...anderhalf jaar...maar het kan nooit kwaad om te proberen.
Trek je verder niets van die drie stoere fokmaagden hierboven me aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt....quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Marie30 het volgende:
Daar ben ik het verder wel mee eens... maar in de liefde en oorlog is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Ok, miss sneaky niet juiste woord, maar de bal heb ik in elk geval niet geraakt.. En ja, ben een faalhaas..quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sneaky? Ze liet nog net niet haar kutje aan je zien joh.
Dit is niet sneaky, dit is een voorzet die jij als man gewoon in moet koppen.
Je hebt meerdere malen gefaald in deze case, dus dit wordt 'm niet meer. Richt je cupidopijltjes maar op iemand anders.
Tja, misschien. Soms zit ik ook met dat dilemma, wel of niet. Aan ene kant denk je dan dat ze toen de voorkeur gaf boven haar vriend, ook toen die relatie bezig was deed ze nog dingen en denkje waarom niet. Maar ben aan de andere kant toch veel te laat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Marie30 het volgende:
Trek je niet aan wat die drie stoere fokmaagden hierboven me vertellen
Tja, zie haar alleen op het werk. Om dat nou een perfecte omgeving te noemen om dat te doen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan haar toch gewoon eerlijk vertellen wat je voor haar voelt? Als je dat niet durft kun je het, hoe onpersoonlijk ook, via de mail doen. Of stop iets van een briefje in haar bureaulade ofzo!
Je vindt het leuk om cliches te spuien of geloof je echt in deze onzin?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar ben ik het verder wel mee eens... maar in de liefde en oorlog is alles geoorloofd.
omgquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar ben ik het verder wel mee eens... maar in de liefde en oorlog is alles geoorloofd.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om cliches te spuien of geloof je echt in deze onzin?
Dat is te laat. En ik ben een uitstekende moeder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
omg
Save the world; Blijf kinderloos svp.
Ik denk niet dat ze op dit moment haar relatie boven mij verkiest, totaal niet. Daarvoor doe/heb ik te weinig gedaan en ze is niet voor niks al meer dan een jaar samen met hem. Nee, heb het meer over de beginfase, waarin ze dus me nog is nafloot(die relatie was toen bijna/net bezig, volgens mij al bezig) en ook hoe ze deed naar me. Het is allemaal achteraf gelul, maar als ik zie hoe ze toen naar mij deed en naar andere collega's, echt anders. OP dit moment is dat niet het geval, soms heb je weer van die dingetjes, maarja, dat zegt totaal niet genoeg en vergroot ik misschien alleen maar uit voor mezelf. Ik Had toen in die beginperiode van hun relatie dan ook echt gevoel dat het goed zou komen tussen ons, ik was losser naar haar toe en dat merkte je ook wel aan haar eigenlijk, tot ik hoorde dat ze die vriend had... Ik was gewoon te laat, maar dan ook echt extreem te laat..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, waarom denk je dat ze jou boven haar relatie verkiest? Omdat ze aardig tegen je blijft doen?
En je verbindt wel verregaande conclusies aan die ene opmerking, van al een hele tijd terug.
En je schrijft dat jij voor haar hebt bedacht dat ze zich afgewezen heeft gevoeld.. Dat wordt gelogenstraft door de feiten. Als je je afgewezen voelt, ga je in de regel niet vrolijk door met flirten en nafluiten.
Ik krijg een beetje het gevoel dat je min of meer in een fantasiewereld leeft, waarin die ene opmerking een steeds grotere rol gaat spelen.
Dat het je zo bezighoudt, al anderhalf jaar lang, komt ook niet echt gezond over. Heb je geen sjans gehad met andere leuke meiden, in de tussentijd? Plaagde ze je mss. alleen maar een beetje?
Ze heeft al ruim een jaar een vriend. Het is echt niet waarschijnlijk dat ze al die tijd zo gek op je is geweest, zonder dat ze heeft geprobeerd goed bevriend met je te raken.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sneaky? Ze liet nog net niet haar kutje aan je zien joh.
Dit is niet sneaky, dit is een voorzet die jij als man gewoon in moet koppen.
Je hebt meerdere malen gefaald in deze case, dus dit wordt 'm niet meer. Richt je cupidopijltjes maar op iemand anders.
Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben omdat je iets neit hebt gedaan. Behalve dan criminele activiteiten of als je in een relatie zit, dan zou ik niet alle kansen aangrijpen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef Loodje het volgende:
Hoop dat je hier wel van leert dat je liefde niet onbeantwoord moet laten. Als het mis loopt heb je altijd nog een leuke tijd gehad;)
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
The one who hesitates, masturbates.....
en nu achteraf heb je spijt en wil je toch achter haar aan gaan terwijl ze inmiddels een relatief heeftNee het zou je sieren om je geluk nu ergens anders te zoeken imo.
Ze kent je en ze mag je hoe dan ook. Logisch dat ze je ala eerste vraagt, ik zou er niets achter zoeken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
Beetje rigoreus, vind je niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |