abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95999425
Omdat men hier geen zin heeft in lange verhalen en ik daar nu ook geen trek in heb om twee kantjes vol te krabbelen gaan we het kort houden.

Compleet onverwacht gaf een meid van het werk mij anderhalf jaar terug mij leuk te vinden, voor mij was het nooit echt duidelijk, had het ook totaal niet verwacht, maar ze deed het ook nog is sneaky. (Ik zei op een vraag van haar, je moet er maar van houden waarop zij zei, ik van jou.) Najah, het leven ging voort en ik deed geen flikker terwijl ik er wel meer oplette, en het was eigenlijk wel duidelijk: ze vond me leuk, maar deed niks. Waarom? Stuk onervarenheid, maar ook verlegenheid en onzekerheid die ik toen had, kwam uit een klote periode waarin alleen op het werk alleen niks aan de hand was, tot dit dus...

Door ik niks deed, terwijl ik haar wel leuk vond, heb ik haar eigenlijk afgewezen, tenminste dat gevoel kreeg zij natuurlijk. Zij kreeg uiteindelijk een maand of vier/vijf later een vriend, en achteraf gezien liet zij toen nog blijken mij leuk te vind. Zo floot ze me nog na, en achteraf gezien bleek dit rond de tijd dat haar relatie begonnen moet zijn. Ik wist dit niet, en kreeg juist meer en meer hoop. Kreeg echt sterk het gevoel dat ze me nog leuk vond, tot ik hier dus achterkwam.. Het gevoel dat ze mij (toendertijd) dus ook nog boven haar vriend verkoos blijft bij me stoken.

Nu to the point dan maar, ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik mag/ga niet in die relatie stoken, een not done die ik vanaf moment één heb eigenlijk, maar ik vind haar nog altijd leuk en ontwijken gaat niet. Ze is mij collega, dus ik zie haar elke week eigenlijk minimaal één keer.. Vind het eigenlijk best nog wel is lastig, gewoon hoe ik naar haar moet doen, maar ook het feit dat ik dus nog leuk vind, en zij dit dus totaal niet weet en nooit geweten heeft. De spijt/pijn is heftig aanwezig eigenlijk... Nu anderhalf jaar later loop ik er nog meer rond, terwijl ik al meerdere keer geprobeerd heb haar te vergeten...

Gr,
Faalhaas zoveel hier, die verdomd nog een langer verhaal gehoopt hier heeft neer geplant.
pi_95999660
Gewoon lekker van haar relatie laten genieten. Genoeg vrouwen die single zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:47:46 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95999813
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef ForzaCaptian het volgende:
maar ze deed het ook nog is sneaky. (Ik zei op een vraag van haar, je moet er maar van houden waarop zij zei, ik van jou.)
Sneaky? Ze liet nog net niet haar kutje aan je zien joh. :')

Dit is niet sneaky, dit is een voorzet die jij als man gewoon in moet koppen.

Je hebt meerdere malen gefaald in deze case, dus dit wordt 'm niet meer. Richt je cupidopijltjes maar op iemand anders. :)
Gourmetten of steengrillen?
pi_95999913
Dit gaat 'em niet worden nee. Next. :')
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 16:58:26 #5
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96000273
Zolang haar nieuwe vriend niet jouw beste vriend of broer is, zie ik niet in waarom dat dit not done is...

All is fair in love and war. Je bent misschien wel wat laat...anderhalf jaar...maar het kan nooit kwaad om te proberen.

Trek je niet aan wat die drie stoere fokmaagden hierboven me vertellen :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 26-04-2011 17:09:08 ]
Are you fokking to me?
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:06:45 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96000631
Je kan haar toch gewoon eerlijk vertellen wat je voor haar voelt? Als je dat niet durft kun je het, hoe onpersoonlijk ook, via de mail doen. Of stop iets van een briefje in haar bureaulade ofzo!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_96000719
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef Marie30 het volgende:
Zolang haar nieuwe vriend niet jouw beste vriend of broer is, zie ik niet in waarom dat dit not done is...

All is fair in love and war. Je bent misschien wel wat laat...anderhalf jaar...maar het kan nooit kwaad om te proberen.

Trek je verder niets van die drie stoere fokmaagden hierboven me aan. :*
EN GROTE P.S.

LEERMOMENTJE!
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:08:54 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96000722
quote:

Trek je verder niets van die drie stoere fokmaagden hierboven me aan. :*
TS, luister niet naar deze Belg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_96000736
quote:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_96000781
Is dit van google translate of zo? Teeeeeeeeering ik hou niet van mensen die op d en t zitten te zeiken want daar bak ik zelf ook niks van maar dit is echt onleesbaar.

Maar het komt wel goed met je.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 17:10:59 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96000816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat gij niet wilt dat u geschiedt....
Daar ben ik het verder wel mee eens... maar in de liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 17:12:21 #12
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96000880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

TS, luister niet naar deze Belg.
:D :')
Are you fokking to me?
pi_96013785
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je hebt meerdere malen gefaald in deze case, dus dit wordt 'm niet meer. Richt je cupidopijltjes maar op iemand anders. :)
Ok, miss sneaky niet juiste woord, maar de bal heb ik in elk geval niet geraakt.. En ja, ben een faalhaas..

quote:

Trek je niet aan wat die drie stoere fokmaagden hierboven me vertellen :*
Tja, misschien. Soms zit ik ook met dat dilemma, wel of niet. Aan ene kant denk je dan dat ze toen de voorkeur gaf boven haar vriend, ook toen die relatie bezig was deed ze nog dingen en denkje waarom niet. Maar ben aan de andere kant toch veel te laat...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je kan haar toch gewoon eerlijk vertellen wat je voor haar voelt? Als je dat niet durft kun je het, hoe onpersoonlijk ook, via de mail doen. Of stop iets van een briefje in haar bureaulade ofzo!
Tja, zie haar alleen op het werk. Om dat nou een perfecte omgeving te noemen om dat te doen..

Het pijnlijke altijd is dat nou net ZIJ diegene is weer die zegt, heb je al een vriendin, of als je en sms krijgt, zegt ze ook weer iets van zijn vriendin. Of ze het er om doet :(. ZO gebeurt er wel vaker wat, waar meneer hier weer hoop van gaat krijgen. Als iemand zegt over zijn vriendin dat zij qua uiterlijk op één staat en ik binnenkom, maar als ik anders moest kiezen koos ik (mijn naam) waarop zij weer zegt: ja ik ook, want hij is zo lief.. Of je het serieus moet nemen, waarschijnlijk niet, maar toch, je blijft toch altijd overal wat achter zoeken. :')

Ik heb zo keihard gefaald, dat is een feit, hoeft niemand mij te vertellen, maar neemt niet weg dat ik er eigenlijk verrekte lastig mee heb, vooral als je haar weer ziet.. Kan je jezelf ook 20x door de kop schieten met de vraag 'wat heb ik gedaan..' , en ja het antwoord daarop is natuurlijk geen donder, maar de spijt, zucht.

Kun je wel gaan zeggen dat ik me kan troosten met de gedachte dat ze me leuk gevonden heeft en weet ik al wel niet meer. Maar dat neemt mij spijt niet weg...
pi_96014623
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Daar ben ik het verder wel mee eens... maar in de liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Je vindt het leuk om cliches te spuien of geloof je echt in deze onzin? :')
pi_96016592
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:10 schreef Marie30 het volgende:

[..]

omg :')

Save the world; Blijf kinderloos svp.
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 22:01:31 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_96018022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je vindt het leuk om cliches te spuien of geloof je echt in deze onzin? :')
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

omg :')

Save the world; Blijf kinderloos svp.
Dat is te laat. En ik ben een uitstekende moeder. O+

Ik zeg toch ook niet dat hij die relatie kapot moet maken. Hij kan haar toch gerust vertellen wat zijn gevoel voor haar is... Je kan veronderstellen dat zij gelukkig is in haar relatie, maar dat kan evengoed niet zo zijn (ook een veronderstelling).

Waarschijnlijk is het te laat voor TS en zal ze niet meer voor hem kiezen. Maar als ze dat wel doet ligt dat niet aan TS maar dan is zij degene die hiervoor kiest.... Dit op zich vind ik niet zo 'not done...'

En wanneer hij dat doet, kan hij ook verder met zijn leven...want dan heeft hij zijn antwoord.

En die clichés: je zit op Fok! hé... :D
Are you fokking to me?
pi_96023215
TS, waarom denk je dat ze jou boven haar relatie verkiest? Omdat ze aardig tegen je blijft doen?

En je verbindt wel verregaande conclusies aan die ene opmerking, van al een hele tijd terug.
En je schrijft dat jij voor haar hebt bedacht dat ze zich afgewezen heeft gevoeld.. Dat wordt gelogenstraft door de feiten. Als je je afgewezen voelt, ga je in de regel niet vrolijk door met flirten en nafluiten.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je min of meer in een fantasiewereld leeft, waarin die ene opmerking een steeds grotere rol gaat spelen.
Dat het je zo bezighoudt, al anderhalf jaar lang, komt ook niet echt gezond over. Heb je geen sjans gehad met andere leuke meiden, in de tussentijd? Plaagde ze je mss. alleen maar een beetje?

Ze heeft al ruim een jaar een vriend. Het is echt niet waarschijnlijk dat ze al die tijd zo gek op je is geweest, zonder dat ze heeft geprobeerd goed bevriend met je te raken.
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:28:38 #18
154952 spoor4
Spoort niet
pi_96024066
Klamp je niet zo vast aan één opmerking.
pi_96025899
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
TS, waarom denk je dat ze jou boven haar relatie verkiest? Omdat ze aardig tegen je blijft doen?

En je verbindt wel verregaande conclusies aan die ene opmerking, van al een hele tijd terug.
En je schrijft dat jij voor haar hebt bedacht dat ze zich afgewezen heeft gevoeld.. Dat wordt gelogenstraft door de feiten. Als je je afgewezen voelt, ga je in de regel niet vrolijk door met flirten en nafluiten.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je min of meer in een fantasiewereld leeft, waarin die ene opmerking een steeds grotere rol gaat spelen.
Dat het je zo bezighoudt, al anderhalf jaar lang, komt ook niet echt gezond over. Heb je geen sjans gehad met andere leuke meiden, in de tussentijd? Plaagde ze je mss. alleen maar een beetje?

Ze heeft al ruim een jaar een vriend. Het is echt niet waarschijnlijk dat ze al die tijd zo gek op je is geweest, zonder dat ze heeft geprobeerd goed bevriend met je te raken.
Ik denk niet dat ze op dit moment haar relatie boven mij verkiest, totaal niet. Daarvoor doe/heb ik te weinig gedaan en ze is niet voor niks al meer dan een jaar samen met hem. Nee, heb het meer over de beginfase, waarin ze dus me nog is nafloot(die relatie was toen bijna/net bezig, volgens mij al bezig) en ook hoe ze deed naar me. Het is allemaal achteraf gelul, maar als ik zie hoe ze toen naar mij deed en naar andere collega's, echt anders. OP dit moment is dat niet het geval, soms heb je weer van die dingetjes, maarja, dat zegt totaal niet genoeg en vergroot ik misschien alleen maar uit voor mezelf. Ik Had toen in die beginperiode van hun relatie dan ook echt gevoel dat het goed zou komen tussen ons, ik was losser naar haar toe en dat merkte je ook wel aan haar eigenlijk, tot ik hoorde dat ze die vriend had... Ik was gewoon te laat, maar dan ook echt extreem te laat..

Ik kan haar anderhalf jaar lang niet uit mijn hoofd zetten, omdat ik haar gewoon telkens kan zien. Soms heb je haar is 2/3 weken niet gezien, en dat hielp zeker, was aan het eind daarvan echt minder, maar als je haar weer op het werk zag die ene keer in de week of soms meer, tja dan begon het eigenlijk weer. Ik denk er ook (veelste) veel aan, dat ontken ik zeker niet. Maar echt, het zo'n topmeid en dat ik dat heb laten schieten door mij eigen domme onzekerheid en weet ik al wel niet meer doet me best zeer... Zeker als je die laatste zinnen van James Blunt - You're Beautiful neemt.

But it's time to face the truth,
I will never be with you.

En zo is het. Maar hoe ik daar mee moet omgaan en me daar overheen zet, het lukt me anderhalf jaar lang niet. Gaje toch denken, probeer s wat, hoeft niks extreems te zijn maar iets kleins, maarja dat lukt al niet..
  woensdag 27 april 2011 @ 02:06:59 #20
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96030020
Ga lekker achter single vrouwen aan, er zijn er genoeg. Beetje stoken in een relatie... bah!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 27 april 2011 @ 08:55:18 #21
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96032732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_96032881
Het enige wat jij hoeft te doen is te zeggen dat jij het jammer vindt dat ze niet meer single is. Als ze slim genoeg is ziet ze wel dat dat een hint is. :)
  woensdag 27 april 2011 @ 11:37:49 #23
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_96037313
never mess with a couple. jij bent niet goed met de kaarten omgegaan. jouw kans is verspeeld. wees een goede verliezer.
wat je zegt ben je zelf.
pi_96150829
ga er nog voor !
Ik bedoel anders schiet je jezelf neer op de bruiloft ofzo....
Je hebt er nu toch van geleerd?

Je kan er ook op een normale manier voor gaan hoor, d'r broek hoeft niet meteen af. Je kan toch gewoon zeggen dat je het heel jammer vindt dat je nooit voor d'r bent gegaan en haar nu nog steeds heel leuk vindt.

Pffft
pi_96155902
Misschien dat het meisje haar relatie wel verwaarloost als jij je gevoelens verteld, TS.
Niet geschoten is altijd mis.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:09:00 #26
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_96156191
The one who hesitates, masturbates.....

en nu achteraf heb je spijt en wil je toch achter haar aan gaan terwijl ze inmiddels een relatief heeft :') Nee het zou je sieren om je geluk nu ergens anders te zoeken imo.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_96162672
Had precies hetzelfde als Ts een aantal jaren , geleden , een klasgenote vond mij leuk, ik haar ook, zelf was ik wat te verlegen , en ging zij van School , dan denk je ook van what if..

had ik een paar jaar mee gezeten , heb het gewoon laten rusten :)
pi_96318559
Klinkt als mijn verhaal van de andere kant.. |:(
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:25:37 #29
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96330396
Hoop dat je hier wel van leert dat je liefde niet onbeantwoord moet laten. Als het mis loopt heb je altijd nog een leuke tijd gehad;)
Be dance |Be real| Be You
pi_96330586
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:25 schreef Loodje het volgende:
Hoop dat je hier wel van leert dat je liefde niet onbeantwoord moet laten. Als het mis loopt heb je altijd nog een leuke tijd gehad;)
Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan, dan spijt hebben omdat je iets neit hebt gedaan. Behalve dan criminele activiteiten of als je in een relatie zit, dan zou ik niet alle kansen aangrijpen.

P.s.
Het is ook leuker om tegen je vrienden te vertellen over mislukte dates etc, dan te vertellen hoe je lekker zat te masturberen achter je computer.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:11:53 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96336167
Damn, ik zou TS kunnen zijn. Behalve dan dat ik dood nog niet James Blunt zou hebben gequote :')
Het verschil in mijn geval is dat ze wel elke keer als we echt closer werden zelf ook steeds wat de boot afhield waardoor de ene keer dacht dat ze me wel zag zitten en de andere keer dat ze me alleen maar aardig vond. Als ik haar rond uit verteld had wat ik voor haar voelde was het misschien wel wat geworden, maar ik ben nu hoe dan ook te laat :')

Mijn plan van aanpak is nu iig dat ik haar laat varen en maar verder ga met het daten van andere meiden, ik kom vanzelf wel een meid tegen die minstens net zo leuk is en dan moet ik maar eens niet zo terughoudend zijn.
pi_96336829
Ik heb het ook een keer niet duidelijk laten merken.

Trek je les eruit en doe het volgende keer beter, zijn voldoende dames.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:50:24 #33
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_96337635
Waarschijnlijk zit je hier zo mee in de knoop omdat ze nu een vriend heeft; het onbereikbare is vaak aantrekkelijk. Vraag me af of je er nog zo mee zou zitten als ze niet bezet was, denk dat je haar dan al weer lang was vergeten ;)
pi_96345335
Ja je kunt het negeren en haar relatie met rust laten, of je zegt gewoon eindelijk eens wat je echt voor haar voelt en hoe zij hier tegenover staat. Die gozer waarmee ze nu heeft kan net zo goed een zoethoudertje wezen want je weet verder niet hoe diep hun relatie gaat.

Maarja dit is een beslissing die gekoppeld is aan jouw persoonlijkheid, ben jij die baas die bereid is om andermans relatie te voorzien van een vuurtje of ben jij die baas die zijn verlies neemt accepteert wegloopt ervan en zijn geluk ergens anders gaat zoeken.
pi_96375311
Het zit je nogal hoog, vertellen dus die hap ^O^
~O>
pi_96385829
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef HAL9000S het volgende:
The one who hesitates, masturbates.....

en nu achteraf heb je spijt en wil je toch achter haar aan gaan terwijl ze inmiddels een relatief heeft :') Nee het zou je sieren om je geluk nu ergens anders te zoeken imo.
:Y
pi_96414388
Geleerd heb ik er zeker van, al had ik dat liever niet gedaan,... Whatever:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:54:39 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96444094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Het vergeten zal wel niet lukken. Zeker niet als ze je vorige week vraagt of je kan meedoen aan een zeskamp op een feestweek bij hun in de buurt(ken daar geen hond, buiten haar dan) omdat iemand van hun team iets gebroken had. En aangezien ze niet wanhopig rond aan het vragen was,(vroeg het niet aan andere collega's toen) Gaat dit meneertje hier weer denken van , nouu misschien dan toch nog.. In elk geval kon ik niet dusben ik niet geweest, maar toch :clown:
Ze kent je en ze mag je hoe dan ook. Logisch dat ze je ala eerste vraagt, ik zou er niets achter zoeken.

Eigenlijk moet je hoe dan ook niet meer op hints en dergelijke wachten. Hak die knoop voor jezelf door en ga of voor haar of zoek verder en interpreteer alle toenaderingspogingen van haar als puur vriendschappelijk.

Edit: stoken in een relatie vind ik trouwens persoonlijk een no go.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:05:11 #39
108913 Godshand
guide4you
pi_96444506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 23:25 schreef ForzaCaptian het volgende:
Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:37:13 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_96446239
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zoek dan een andere baan man. Kan ze uit je hoofd gaan.
Beetje rigoreus, vind je niet?
pi_96457643
Ik vond het eigenlijk niet zo heel logisch, omdat we elkaar nog altijd alelen op het werk zien en daar contact hebben, maarja zoek er waarschijnlijk wel weer te veel achter.. Het probleem is bij mij vooral niet denken maar doen. Ik doe niet anders dan, toen gebeurde dat en dat en ga zo door, kan er zelf moe van worden. Ik heb het zo keihard laten liggen, zelfs toen zij die relatie had heb ik het nog keihard laten liggen. Wat ik nu moet doen, weet ik niet. Aan de ene kant denk ik , wat kan mij het verrotten en ga ervoor, maarja aan de andere kant, je kan dat gewoon niet doen eigenlijk... En als ik iets wil doen, is het weer makkelijker gezegd dan gedaan, tenminste in mijn geval...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')