Dit klinkt misschien een beetje ziekelijk, maar ik zal het ff kort uitleggen...
Er zit bij mij in de klas een jongen die een aantal keren is blijven zitten en daarom al wat ouder is, auto rijd enz enz ... en hij vind zich daarom heel wat...
Het probleem is nu dat hij mij constant zit te treiteren en ik er helemaal gek van word, mijn computer constant uitdrukken op school en ga zo maar door.......
Ik zit op het 5 van het vwo en de meeste jongens zijn zegmaar wel doetjes bij mij in de klas, en ik wil niet te hoog van mezelf spreken, maar het is wel een feit dat ik in tegenstelling tot hen meer meisjes achter me aan heb, me beter kleed en populairder ben... ( en dat is dan denk ik ook waarom hij mij moet hebben) Ik ben zelf niet zo'n vechter en kan het met vechten ook niet van hem winnen, hij is gewoon veel groter, ouder enz.
Het speelt al een tijdje en ik heb het nu helemaal gehad, ... en ik heb wel wat ideeën, maar ik hoop dat jullie nog tips hebben om iemand heel onzeker te maken van zich zelf.
Ik denk bijvoorbeeld aan de volgende dingen, hem elke dag onzeker maken door bijvoorbeeld elke dag een paar keer te zeggen dat hij lelijk is, de meisjes hem niet zien staan of dat hij zich niet kan kleden..
Misschien een beetje een raar topic, maar zo gaat het met die pubers hé...
Zelf ben ik iemand die eigenlijk tegen iedereen normaal probeert te doen , ik heb het daarom ook een tijdje proberen te negeren, maar ik word er gewoon gestoord van!
Ik hoop dat jullie tips hebben!:D
Btw. naar de afdelingsleider etc. heeft geen zin, dat vinden ze alleen maar grappig en dan kloot de hele school je er mee...
[ Bericht 3% gewijzigd door kip27 op 26-04-2011 16:37:23 ]