Datja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik vind de geur ook wel opwindend, maar als je achteraf nog een keer je kamer binnenkomt stinkt het wel echt te erg.
Ervoor ben je nog niet opwindend?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef gwnLTH het volgende:
ik word er wel opwindend van. me vriend ook
Feromenen hebben geen geur! Je hormonen reageren er op, maar er bestaat geen "feromenenlucht".quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef FokR het volgende:
Bij het bedrijven van de liefde is er altijd een bepaalde geur aanwezig.
Lichaamsgeur van jezelf en van je partner, zogenaamde feromonen.
Maakt dit je nog opwindender of vind je die geur juist niet lekker?
Jij viel toch op mannen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef Socios het volgende:
De geur van een mooie vrouw maakt mij extra geil op zo'n moment.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Tinos85 het volgende:
Zolang m'n vriendin het niet ruikt als ik thuiskom vind ik het prima!
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfumquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Feromenen hebben geen geur! Je hormonen reageren er op, maar er bestaat geen "feromenenlucht".
Dat het lokstoffen zijn waarop je reageert betekent niet dat je het ook direct kan ruiken. Je lichaam reageert ook op UV-licht, maar toch kan je dat niet zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfum
Volgens mij is dat niet bewust verwerken. Zal er wel als bijprodukt inzittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfum
klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet bewust verwerken. Zal er wel als bijprodukt inzitten
omdat ze de basisstoffen uit die vieze klieren halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |