Datja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:56 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik vind de geur ook wel opwindend, maar als je achteraf nog een keer je kamer binnenkomt stinkt het wel echt te erg.
Ervoor ben je nog niet opwindend?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef gwnLTH het volgende:
ik word er wel opwindend van. me vriend ook
Feromenen hebben geen geur! Je hormonen reageren er op, maar er bestaat geen "feromenenlucht".quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef FokR het volgende:
Bij het bedrijven van de liefde is er altijd een bepaalde geur aanwezig.
Lichaamsgeur van jezelf en van je partner, zogenaamde feromonen.
Maakt dit je nog opwindender of vind je die geur juist niet lekker?
Jij viel toch op mannen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef Socios het volgende:
De geur van een mooie vrouw maakt mij extra geil op zo'n moment.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:03 schreef Tinos85 het volgende:
Zolang m'n vriendin het niet ruikt als ik thuiskom vind ik het prima!
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfumquote:Op woensdag 27 april 2011 13:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Feromenen hebben geen geur! Je hormonen reageren er op, maar er bestaat geen "feromenenlucht".
Dat het lokstoffen zijn waarop je reageert betekent niet dat je het ook direct kan ruiken. Je lichaam reageert ook op UV-licht, maar toch kan je dat niet zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfum
Volgens mij is dat niet bewust verwerken. Zal er wel als bijprodukt inzittenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Feromonen zijn wel degelijk geuren/lokstoffen . Ze verwerken het zelfs in parfum
klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet bewust verwerken. Zal er wel als bijprodukt inzitten
omdat ze de basisstoffen uit die vieze klieren halen.
ga je kut wassenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef FokR het volgende:
Bij het bedrijven van de liefde is er altijd een bepaalde geur aanwezig.
Lichaamsgeur van jezelf en van je partner, zogenaamde feromonen.
Maakt dit je nog opwindender of vind je die geur juist niet lekker?
http://wetenschap.infonu.(...)-met-lokstoffen.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat het lokstoffen zijn waarop je reageert betekent niet dat je het ook direct kan ruiken. Je lichaam reageert ook op UV-licht, maar toch kan je dat niet zien.
Je bedoelt musk wat ze verwerken in parfum.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
1 druppeltje op een stof is praktisch onuitwasbaar. Hoorde ik op tv.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:42 schreef FokR het volgende:
[..]
Je bedoelt musk wat ze verwerken in parfum.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef Chicka2 het volgende:
Ik merk het eigenlijk alleen als ik na "de daad" even de kamer verlaat en dan snel weer terug kom.
Vies is het niet, opwindend ook niet...
We hebben het niet over parfum ofzo Soos, maar de geur tijdens het voorspel en sex. Iets waar jij niet over kan meepraten dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef Socios het volgende:
De geur van een mooie vrouw maakt mij extra geil op zo'n moment.
Dat snap ik. Zo staat het ook in de OP.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Weissman het volgende:
We hebben het niet over parfum ofzo Soos, maar de geur tijdens het voorspel en sex.
LAstig als je direct daarna naar een sollicitatiegesprek moet.Meneer/mevr Jansen zit een lcuhtje ...quote:
ach jaquote:Op zondag 1 mei 2011 10:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind vers mannenzweet dat tijdens de seks ontstaat heerlijk ruiken
zal ook wel n feromonendingetje zijn
Moet je eens in een Zeckssjop bij die rukhokjes voor de piepshow gaan kijken, daar hangt echt een penetrante zaadgeurquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:34 schreef Adames het volgende:
Waar komt die geur vandaan? Is het gewoon vers zweet met spermalucht of doet je lichaam nog wat raars.
Maar vallen mooie vrouwen ook op jou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Absoluut niet. Alleen op mooie vrouwen.
Ik kan me herinneren dat je ooit in de steek bent gelaten toen je over FOK! begon en zei wie je hier bent.quote:
Ohw, klopt, ja! Maar zij was niet bloedmooi. Wel hypocriet omdat ze FOK! wel leuk vond om te kijken, maar toen bleek dat ik een FOK!ker was, krabbelde ze heel rap terug.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Animale het volgende:
Ik kan me herinneren dat je ooit in de steek bent gelaten toen je over FOK! begon en zei wie je hier bent.
Lichaamsgeur? Of geurtje dat diegene op heeft?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef pasopikbijt het volgende:
Als ik verliefd op iemand ben heb ik sowieso een zwak voor diegene z'n geur
ik vind altijd de échte geur van iemand veel chiller dan het nepluchtje wat diegene op heeft. Natuurlijk, een lekker luchtje mag best, maar niet zo erg dat je de echte geur niet meer ruikt. Niet iedereen zal even lekker ruiken van zichzelf, maar of je erop valt hangt ook maar van feromonen af (ofzo, toch?).quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:04 schreef FokR het volgende:
[..]
Lichaamsgeur? Of geurtje dat diegene op heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef Phantomesse het volgende:
Haha omg ik kreeg gister dit smsje 'Grrrr straks ff aan Loes ruiken, en een likje ervan nemenhihi jij bent lekker'
Damn dirty dog hahahahaha.Ben jij een kloon van GLC ofzo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie lijken anders wel veel op elkaar door telkens de aandacht op jullie zelf te bevestigenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sterf ofzo een beetje mij met die koerd vergelijken met dr aardappel hoofd
Ja want elke aandachtshoer is dezelfde natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jullie lijken anders wel veel op elkaar door telkens de aandacht op jullie zelf te bevestigen
Heb je dan verschillende soorten aandachthoeren ?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja want elke aandachtshoer is dezelfde natuurlijk
En toch erover beginnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je dan verschillende soorten aandachthoeren ?![]()
Denken dat je persoonlijke smsjes ons boeien
Wow, wat heb ik met deze discussie te maken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En toch erover beginnenGezien verscheidene PM's die ik inmiddels van Fokr al heb ontvangen vind ie dit vast leuk om te lezen. Fokr is ook een dirty dog. Trouwens...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens de seks ruik ik het niet zo.. wel na de sex en nee dan word ik er niet opnieuw opgewonden van.
Wel doet het me laten glimlachen .. het herinnert immers aan dat wat er net gebeurd is.
Misschien moet ze d'r bips eens vegen na het kakken?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Fappert93 het volgende:
Seks ruikt lekker, alleen tijdens dogystyle vind ik het stinken -,- Mijn vriendin is wel gewoon fris ect. Voor de rest vind ik het ook niet heel lekker dus doen we het niet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:27 schreef ondeugend het volgende:
Tijdens de seks ruik ik het niet zo.. wel na de sex en nee dan word ik er niet opnieuw opgewonden van.
Wel doet het me laten glimlachen .. het herinnert immers aan dat wat er net gebeurd is.
Een nette poepertquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:43 schreef Pimpeltje het volgende:
Een nette poepert is natuurlijk zeer belangrijk bij doggy stile, en dan ruikt het best.
Probeer 's uit te leggen dan.quote:Op zondag 8 mei 2011 08:14 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb de heerlijke gave om te kunnen ruiken wanneer een vrouw geil is. Op een 1 of ander manier ruikt het bij alle vrouwen exact hetzelfde. Kan helaas niet uitleggen waar het precies naar ruikt.
Tijdens het voorspel kan ik de chemische reactie die geilheid creëert ruiken. Oftwel; ik ruik het moment wanneer een dame geil genoeg is om te neukenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |