abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95997407
Ik heb reeds 3 jaar af en toe last van een krakend en/of storend geluid in mijn rechteroor. Ik heb het regelmatig in rumoerige ruimtes, maar ook heel af en toe tijdens normale gesprekken. Als ik bijvoorbeeld oordopjes met muziek in heb, dan heb ik het enkel als ik m'n hoofd op een bepaalde manier draai. Als het ergens echt lawaaierig is, heb ik het ook als ik normaal rechtop zit.

Ben een jaar - anderhalf terug eens naar de huisarts geweest, maar daar scheepte één of andere assistent, na even in het oor te hebben gekeken, me af met een setje oordruppels. Terwijl ze duidelijk kon zien dat er geen verstopping zat. Ook doet het probleem zich voor als ik totaal niet verkouden ben, dus dat kan het ook niet zijn.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
pi_95997574
Oor ontsteking?
pi_95997584
Woont een spin in je oor.
Of een vorm van tinnitus (daar kan je ieder geval weinig aan doen) misschien
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:55:27 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_95997668
foto van TS:

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_95997677
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:52 schreef Pakspul het volgende:
Oor ontsteking?
Al drie jaar oorontsteking? Daarbij heb ik geen last van slechter gehoor of pijn aan het oor.
pi_95997869
Als het geluiden zijn die niemand anders hoort is het tinnitus. Even verzoekje naar de kno arts vragen bij je huisarts kan misschien wat duidelijkheid scheppen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:12:07 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_95998272
Ik heb jaren terug eens te diep gesnorkeld en schijnbaar niet genoeg geklaard. Toen ik uit de zee kwam was ik m'n halve evenwicht kwijt. Dit kwam wel snel weer terug, maar ik had bij een iets te hard geluid een soort resonantie in m'n rechteroor. Dit werd langzaam beter, maar nu heb ik heel vaak tot bijna chronisch een fluittoon op de achtergrond in dat oor er aan overgehouden.

Ik zou d'r niet mee blijven lopen i.i.g.
pi_95998274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:01 schreef Fes1-2 het volgende:
Als het geluiden zijn die niemand anders hoort is het tinnitus. Even verzoekje naar de kno arts vragen bij je huisarts kan misschien wat duidelijkheid scheppen.
Nee, het zijn echt de geluiden die ik deels krakend/storend binnenkrijg.
pi_95998655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nee, het zijn echt de geluiden die ik deels krakend/storend binnenkrijg.
Het geluid IS er dus wel maar het kraakt / stoort? Blijft het dan ook kraken of storen of kapt het daar gelijk weer mee?
Anders zou het natuurlijk ook gewoon kraakbeen kunnen zijn wat je hoort.
pi_95999112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Het geluid IS er dus wel maar het kraakt / stoort? Blijft het dan ook kraken of storen of kapt het daar gelijk weer mee?
Anders zou het natuurlijk ook gewoon kraakbeen kunnen zijn wat je hoort.
Op sommige momenten blijft het kraken als ik m'n hoofd op een bepaalde manier gedraaid heb. Als ik vervolgens normaal ga zitten houdt het weer op.
pi_95999242
En als je de muziek uit zet kraakt het dan nog steeds of niet?
pi_95999541
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef Fes1-2 het volgende:
En als je de muziek uit zet kraakt het dan nog steeds of niet?
Dan kraakt het niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')