Of the Queen zelf?quote:
Technisch gezien een vrouwelijk karakter, maar dat is dan ook het enigequote:
Heb hem 2 jaar geleden een keer gezien, maar zou het me toch niet meer voor de geest kunnen halen allemaal. Wist alleen dat plaatje 7 als eerste kwam, maar die had je zelf ook al cadeau gegeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef picodealion het volgende:
Als je film gezien hebt moeten de quotes vrij gemakkelijk zijn denk ik. Een aantal is zelfs wel aan het plaatje af te leiden.
Zou geen echte western zijn als dat niet gebeurt, bijna in elke western zie je datquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Wordt trouwens in de film ook iemand opgeknoopt!
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Asap het volgende:
[..]
Zou geen echte western zijn als dat niet gebeurt, bijna in elke western zie je dat
En Alan Rickman,quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef picodealion het volgende:
Maareh, we zijn Christopher Walken helemaal vergeten,.
Nopes, dit was haar laatste post -> FOK! Movie Trivia - April 2010 IIIquote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Komt die regelmatig in FMT dan?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
Het rare is, ik heb hem een aantal jaar geleden gemeet tijdens een FTR meet in Amsterdam, maar toen kwam hij over als een toffe peer...
Zijn posts de laatste tijd zijn echter wat minder dan een toffe peer..
Ik vergiste me met een andere user.....quote:
Euj, je moet ook weer niet alles te serieus nemen hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik vind er weinig lol meer aan zo, maargoed.
Weet ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vergiste me met een andere user.....
Dizer somehowquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weet ik.
Wie eigenlijk, of weet je dat niet meer?
Inderdaadquote:
Nee hoor, zelfs ik haal punten dus moet jij het ook kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Is mijn kennis achteruit gehold, of zijn de vragen gewoon moeilijker tegenwoordig?
Mijn F5 knop is inmiddels een F knop gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:45 schreef hornage het volgende:
Gewoon er bovenop zitten! Geen leven hebben! En tegenwoordig: profiteren van de autorefresh functie van fokIs mijn F5 knop heel blij mee
Ja, het spijt me, maar ik snap het nut van dat opzettelijk verzaken gewoon niet.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
Door deze vraag heb ik misschien wel de eerste film gevonden die ik ooit in de bios heb gezien! Helemaal vergeten.. Dank.
En jij dacht dat ik daar een vraag over zou stellen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Ik wachtte ff met posten tot de vraag voorbij was:
http://www.imdb.com/title/tt0096869/combined.
Nee, maar het is een film waar de acteur in zat dus dan is het hoe dan ook niet netjes om daarover te posten, leek mequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik daar een vraag over zou stellen...
Fair enough.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, maar het is een film waar de acteur in zat dus dan is het hoe dan ook niet netjes om daarover te posten, leek me.
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0258757/ he, niet Chevy Chase. Maar inderdaad nóg ouder blijkbaar.
Oja lijkt wel een beetje inderdaadquote:
Hij was gisteren op Canvas. Ik had hem destijds in de bioscoop gezien, en nu gisteren dus weer gezien en ja ik vind het wel een goede filmquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
het is natuurlijk wel Woody Allen, je moet er van houden
niet dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is wel een heel bekende film, ik denk dat je hem wel gezien hebt
Ja ik twijfelde al omdat je Scarlett niet herkende op dat 2e plaatjequote:
Wel een vrouwenfilm lijkt me. Verder heb ik niks van Woody Allen gezien, ken zijn stijl dus niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij was gisteren op Canvas. Ik had hem destijds in de bioscoop gezien, en nu gisteren dus weer gezien en ja ik vind het wel een goede film![]()
Maar ik weet dat mijn vriendinnen die toen mee waren naar de bioscoop het veel te langdradig vonden, het is natuurlijk wel Woody Allen, je moet er van houden
Ik herkende het aan de mooie lift op het eerste plaatje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja ik twijfelde al omdat je Scarlett niet herkende op dat 2e plaatje
Vrouwenfilm...misschien een beetje, maar niet in de zin van de traditionele romcoms.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Wel een vrouwenfilm lijkt me. Verder heb ik niks van Woody Allen gezien, ken zijn stijl dus niet.
quote:
Omdat ik een pauper ben die straks gewoon nog de krant moet doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Waarom vieren jullie trouwens geen Koninginnenacht? Als ik in NL was had ik het wel geweten
Uh jawel...stond nog op een briefjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef Doff het volgende:
Op Koninginnedag de krant bezorgen? Dat hoeft toch helemaal niet?
Omdat ik geen excuus nodig heb om bier te zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Waarom vieren jullie trouwens geen Koninginnenacht? Als ik in NL was had ik het wel geweten
Dat had ik ook gedaan. Blijkbaar heb ik dat niet goed gedaan, maar het idee was er. Wat ook wat waard is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
Btw Doff als je muziek wil gebruiken dan moet je even naar de eigenschappen van je nummer gaan en daar de hele zooi weghalen
Bij Details >album etc
Waar ben jij dan Doff?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Omdat kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Wenen. Daar wordt vrij weinig gevierd. Op een Christkindlmarkt ofzo na dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ben jij dan Doff?
Ben ook niet in Nederland anders had ik het ook gevierd. Net wel wat cocktails gedronkenmaar ben nu alweer thuis haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |