Daar mag nooit in staan dat je niet weg mag als je weg wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat is een eerste reactie, maar je weet bij God niet wat voor contract ze ondertekend hebben.
Denk dat dit een heel groot punt is.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, alleen als je wegloopt dan heeft dat consequenties, dan ben je je inleg en je dagvergoeding kwijt, denk niet dat Mo dat kan betalen.
Ik vind dat mo het wel goed ziet qua Jo. Jo lult over mo en dat smoelwerk wat ze de laatste dagen heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:31 schreef sjampoeh het volgende:
mo wil jo nu raken met haar kutopmerkingen
heerlijk dit he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind dat mo het wel goed ziet qua Jo. Jo lult over mo en dat smoelwerk wat ze de laatste dagen heeft.
Zou kunnen, misschien nog wel ergere dingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef liqrich het volgende:
in dat contract staat waarschijnlijk wel dat je je dagvergoeding niet krijgt en dat is ondertussen ook meer dan 3000 euro
nog niks over gehoord hier in limbolandquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Flashbox het volgende:
Het enige hoogbegaafe wat die snol heeft zit volgens mij in haar broek, en dat zal wel hoog aangeschreven staan in limboland.
deur zit op slotquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
doe het op de stability manier, mo! koffers pakken , die deur in de tuin opendoen en gaaaaaaaaaaaan !! wat nou tegenhouden? wie houdt je tegen? opbokken NUUUUUU
dan nog...ze zijn zonder iets daar gekomen,hebben heerlijk kunnen uitrusten, dus koffer pakken en opbokken......dan maar geen geld....geluk is belangrijker dan dat stinkgeld hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien nog wel ergere dingen.
Maik is zijn ontsnapping aan het voorbereiden!quote:
Nou bij mij niet, ben Limburgsequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Flashbox het volgende:
Het enige hoogbegaafe wat die snol heeft zit volgens mij in haar broek, en dat zal wel hoog aangeschreven staan in limboland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |