Teveel afgekraakt, was een lachwekkend iets.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Straks wordt het niet eens in de uitzending gebruikt...
Maar dit is wel beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
En Sec moet leren in de bench te slapen met deurtje open pffff hoop dat dat nog gaat lukken, hij schijt hem vol dus ziet de bench echt niet als zijn veilige haven.
Mo doet een Sofiaquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof niet dat Mo er donderdag uit gaat
Is zeker beter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar dit is wel beter.
Hoop dat ze het voor elkaar krijgen.
Als het waar is dat in de kast een enveloppe ligt dat diegene alleen mag nomineren, dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaan manipuleren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naaah, die blijft er gewoon in hoor
Ik vrees eerder voor Karim
Jo mag openen en die heeft de namen al doorgekregenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het waar is dat in de kast een enveloppe ligt dat diegene alleen mag nomineren, dan ben ik benieuwd hoe ze dat gaan manipuleren.
Want dat is wel bepalend voor wie er op de bank komen te zitten.
Nee, perm bans bestaan niet meer. Maar de tijdsduur van een ban kan wel variëren. En die kan best lang zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Blackprinces het volgende:
Stomme vraag misschien maar is een ban hier eigenlijk permanent?
Oke dank je wel, en nee ik was niet van plan er 1 te krijgen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, perm bans bestaan niet meer. Maar de tijdsduur van een ban kan wel variëren. En die kan best lang zijn.
Mis je de psych?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke dank je wel, en nee ik was niet van plan er 1 te krijgen hoor
Vroeg t me even af
Ik niet, maar doordat ik het een en ander las vroeg ik me af hoe dat zit met bans enzoquote:
Ik heb geen verstand hoe een ban werkt, ik heb meer verstand van verzekeringen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Blackprinces het volgende:
Sharon heeft het over paarden.........
Stomme vraag misschien maar is een ban hier eigenlijk permanent?
Heeft psyg een ban dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik niet, maar doordat ik het een en ander las vroeg ik me af hoe dat zit met bans enzo
Anyway.........Jo poetst er nog lekker op los en Karim gaat los op de oven schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |