Daarnaast vond ik het ook niet meer opwegen tegen het afzien daarvan.
Ikzelf heb in de 2 jaar dat ik mijn piercings had een tick ontwikkeld waarin ik telkens tegen mijn tanden tikte, iets wat mijn vriendin soms wakker maakte terwijl ik het in mijn slaap deed...
Zaterdag gingen ze eruit, heb al met al 1 uur gefrunnikt met wc papiertjes tot ik eindelijk de tweede eruit kon halen.
En nu dagen later merk ik wat een opluchting het is...
Ik kan mensen (lees mijn vriendin) likken langs haar gezicht zonder bang te zijn vast te hangen ergens achter [een verbetering die zij iets minder vind]
Ik kan papiertjes van deze heerlijke kwark aflikken zodat ik die hele pot leeg krijg.
En ik kan lepels leeg likken zonder dat ik het puntje van mijn tong moet gebruiken!
Ook gaat het beter om mijn tong uittesteken naar mensen, het spetterd weer !
Kortom, in het begin is het leuk...
Maar een goedwerkende tong die nergens achter blijft steken, is 1000 keer beter dan die mooie piercings (geloof me ik vind ze nog mooi!)
quote:2 piercings door je tong is ook niet zo'n goed idee. Eentje kan nog wel zonder dat je er veel last van hebt. maar bij 2 krijg je last van: of beperking in beweging (als ie tever naar achteren zit) of teveel contact met je tanden (tever naar voren).
Ik had 2 maal een piercing door mijn tong laten zetten, echter bij nummer 2 is mijn tong wat strakker geworden.
quote:Nou echt wel
Op dinsdag 18 juni 2002 19:55 schreef snoeki het volgende:
Maar zo'n piercing in je tong kan toch ook heel lekker zijn (voor je vriendin)?
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:55 schreef snoeki het volgende:
Maar zo'n piercing in je tong kan toch ook heel lekker zijn (voor je vriendin)?
quote:Alleen alsie verkeerd geplaatst is en je er heel veel mee speelt. Naar een goede piercer gaan dus
Op woensdag 19 juni 2002 02:42 schreef beertje_ het volgende:
Een tongpiercing is toch ook erg slecht voor je tanden??
prrrrrrr
quote:Het is altijd m0gelijk om er mee te spelen dit betekend dus dat als je deze eigenschap ontwikkeld je deze trekjes dus krijgt...
Op woensdag 19 juni 2002 07:29 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Alleen alsie verkeerd geplaatst is en je er heel veel mee speelt. Naar een goede piercer gaan dus
prrrrrrr
quote:Who cares? Het gaat er toch om dat je het leuk vindt niet of het in is?
Op dinsdag 18 juni 2002 22:00 schreef Aernout het volgende:
Piercings zijn toch ook helemaal passé? Dat is typisch iets voor de mid-90's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |