Toen werd ik op vakantie gereden in een zwarte S klasse met chauffeur, en door de week reed ik de lease mercedes (C klasse) van mijn pa wanneer nodig. Met mijn eigen geld deed ik andere dingen, zoals mijn rekeningen op tijd betalen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja toen jij 19 was reed jij een vergelijkbare auto?
/Carequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja toen jij 19 was reed jij een vergelijkbare auto?
Tis geen haat hoor, meer leedvermaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef -tape- het volgende:
Ik snap de haat. Ik zou het ook doen. Maar als je in mijn situatie zou zitten heb je daar harde schijt aan. En dat heb ik ook.
Voel jij je ook zoveel beter na het lezen van dit topicquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Tis geen haat hoor, meer leedvermaak.
Even doorlezen, opgelost.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef tehoef het volgende:
pas maar op, dadelijk krijg je weer angst zweet
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:32 schreef -tape- het volgende:
Ik snap de haat. Ik zou het ook doen. Maar als je in mijn situatie zou zitten heb je daar harde schijt aan. En dat heb ik ook.
Nee, ik verzoek je vriendelijk even langs te komen om het ze te gaan vertellen. DM me maar voor me gegevens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.
oh my, ik zie nu pas dat dat plaatje hierboven uit zijn eigen fobo komtquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tomas, weten je ouders wel dat je dit allemaal post op het internet.
PM maar, moeten de verhalen van de lijnen coke er wél of niet bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:36 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee, ik verzoek je vriendelijk even langs te komen om het ze te gaan vertellen. DM me maar voor me gegevens.
Als jij zo'n rijke fantasie hebt, jahoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:39 schreef Poepoog het volgende:
[..]
PM maar, moeten de verhalen van de lijnen coke er wél of niet bij?
Ik ga met een grijns lunchen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voel jij je ook zoveel beter na het lezen van dit topic
Ik?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:40 schreef -tape- het volgende:
[..]
Als jij zo'n rijke fantasie hebt, jahoor.
Ik stem voor ONZquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Zonde om te sluiten dit, wat zal ik eens doen ONZ of KLB...
Ik neig ook die kant op, dus vooruitquote:
En zonder slippende koppeling of zweetplekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef gammatent het volgende:
Ze sluiten je af, ze hebben hun administratie niet op orde, 256 verschillende systemen die niet optimaal zijn gekoppeld, communicatie met KPN zal geen enkel resultaat hebben, je krijgt een incassobureau aan de deur, die leg je alles uit en zie je vervolgens nooit meer terug.
Daarna hoef je alleen nog maar een abbo bij een andere partij af te sluiten.
Algemeen bekend verhaal van de KPN. Geen zorgen om maken, dr zijn nog genoeg andere partijen die je geld wel willen hebben.
Moraal van het verhaal, wees blij, je bent beter af zonder de KPN.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
En zonder slippende koppeling of zweetplekken.
Maar hij heeft wél de dikste auto van ons allemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens doen de cd's van TS het ook niet
Autoradio leest sommige gekopieerde CD's niet
It just keeps getting better.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik?
Misselijkheid
Mmm een Tomas die werkzaam is in de C1000 Muiderwaard. Het moet er ook niet makkelijker op worden. Maar kom laat ik maar eens gaan werken.
Hij is al langs geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
XTC Vragen & Antwoorden #154: Koninginnepilledag
Zoohee, stoere bink die jij bent. Mijn ouders werden boos...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hij is al langs geweest.Me ouders werden boos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |