Nou, ik heb tot september apk en dan breng ik hem naar de sloop. De huidige eigenaar rijdt er best lomp in, dus lijkt me verdere investering niet echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef mcwops het volgende:
dat kloppend geluid kan de wielpohanging zijn (of erger) en daar ga je niet de APK mee doorkomen.
en hoe weet je dat t enkel t beginstuk van de uitlaat is? bedoel je het spruitstuk en wat daarna komt of het achtergedeelte bij de bumper?
ik zou er toch maar is mee naar een garage gaan....gratis
Zit daar serieus verschil in? Hij had het erover dat hij plotseling veel vermogen miste,quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Spruitstuk of voorpijp? En de enige plek voor een prijsopgaaf is de garage zelf.
Spruitstuk is zeg maar dat ding wat van 4 cylinders 1 (of 2) pijp maakt:quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:31 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Zit daar serieus verschil in? Hij had het erover dat hij plotseling veel vermogen miste,
Tof! ben ik ook weer op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Spruitstuk is zeg maar dat ding wat van 4 cylinders 1 (of 2) pijp maakt:
[ afbeelding ]
Voorpijp is gewoon het eerste stuk (aan de voorkant) van je uitlaat:
[ afbeelding ]
jahwel is er voor gemaaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ok, ik ben een groentje op autogebied, maar ik denk dat ik dat niet al te serieus moet nemen.
Dat is waar. Dichtsmeren of anders eventjes lassen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef T42 het volgende:
[..]
jahwel is er voor gemaakten als je hem toch maar paar maandjes gebruikt
dan zou ik er niet voor 150 euro een pijp onderlaten zetten
En zoiets is door een nitwit als mij makkelijk te fixxen? Dat bied dan wel potentie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef T42 het volgende:
[..]
jahwel is er voor gemaakten als je hem toch maar paar maandjes gebruikt
dan zou ik er niet voor 150 euro een pijp onderlaten zetten
Ik heb altijd gedacht dat laswerk altijd in de papieren gaat lopen, maar als ik met die wagen naar een garage ga, en laat het door hun bekijken, ben ik dan verplicht om het ook daar te laten fixen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dicht smeren kun je zelf (gaatje opzoeken en smeren maar), lassen moet je laten doen. Ken je niemand die met auto's bezig is? Of anders even langs een garage om te vragen of ze het een beetje willen lassen.
Ach als je gewoon vraagt of ze even willen kijken wat er nodig is. Als je erbij zegt dat je de auto niet lang meer gebruikt zullen ze zelf wel een goedkope oplossing aanbieden lijkt mij. Maar, dan moet je niet naar bedrijven zoals kwikfit en profile enzo, die zijn daar niet zo happig op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat laswerk altijd in de papieren gaat lopen, maar als ik met die wagen naar een garage ga, en laat het door hun bekijken, ben ik dan verplicht om het ook daar te laten fixen?
ik rij in mijn passat die ik de eerste tijd nog niet kwijt wil met een hele uitlaat die in de gun gum zitquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat laswerk altijd in de papieren gaat lopen, maar als ik met die wagen naar een garage ga, en laat het door hun bekijken, ben ik dan verplicht om het ook daar te laten fixen?
Het schijnt dat het een stuk betreft van een gewone pijp met een kleine voordemper, oid? Ik ga morgen met een betrouwbare garage bellen om donderdag even ermee langs te gaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:58 schreef T42 het volgende:
[..]
ik rij in mijn passat die ik de eerste tijd nog niet kwijt wil met een hele uitlaat die in de gun gum zitpas als ie er onderuit valt haal ik weer een nieuwe
Is dat geen probleem bij een APK? Ik heb het idee dat het wiel er zomaar vanaf kan gaan vliegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:12 schreef Spamblik het volgende:
Alle uitlaatdelen zijn makkelijk te vervangen bij een saxo.
Dat kloppend geluid is een verotte aandrijfas (gewoon mee doorrijden)
dacht dat je er nog maar een half jaar mee wou rijden?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is dat geen probleem bij een APK? Ik heb het idee dat het wiel er zomaar vanaf kan gaan vliegen.
Jup, maar als er daar geen afkeuring op komt, is dat mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef T42 het volgende:
[..]
dacht dat je er nog maar een half jaar mee wou rijden?
Ik weet niet goed of het een APK afkeur is. Zou me niets verbazen als dat niet het geval is. Het wiel kan er niet zomaar afvliegen, daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Is dat geen probleem bij een APK? Ik heb het idee dat het wiel er zomaar vanaf kan gaan vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |