abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95986862
Ik heb al een paar dagen last van een dikke tong met verwondingen aan de zijkant. Kan dat een allergische reactie zijn en hoe kom ik er vanaf? Alvast bedankt voor de serieuze reacties.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:53:09 #2
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95986940
Kan een allergische reactie zijn inderdaad, maar het kunnen ook vele andere factoren zijn. Als de symptomen aanhouden of verergeren, zou ik je adviseren langs de huisarts te gaan.
^O^
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_95986947
Wat had je huisarts hierover te melden?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_95986968
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef bas-beest het volgende:
Wat had je huisarts hierover te melden?
Nog niets ben ik nog niet langs geweest omdat ik net de eerste week stage achter mijn rug heb.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:55:16 #5
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95987001
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Nog niets ben ik nog niet langs geweest omdat ik net de eerste week stage achter mijn rug heb.
Vraag.... op wat voor soort plek loop jij stage.... want daar kun je misschien ook iets hebben opgelopen? en ik heb een keer keelontsteking gehad en mijn tong begon toen ook helemaal op te zwellen en ik kreeg allemaal plekjes op mijn tong
why should I
pi_95987069
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef PuntMutss het volgende:

[..]

Vraag.... op wat voor soort plek loop jij stage.... want daar kun je misschien ook iets hebben opgelopen? en ik heb een keer keelontsteking gehad en mijn tong begon toen ook helemaal op te zwellen en ik kreeg allemaal plekjes op mijn tong
Gewoon financiele administratie denk niet dat ik met stoffen in aanraking kom die zodanig allergische reacties kunnen veroorzaken of het moet de koffie zijn (maar dat denk ik niet, heb al vele malen koffie gehad, ook van diverse automaten).
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:59:55 #7
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95987131
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Gewoon financiele administratie denk niet dat ik met stoffen in aanraking kom die zodanig allergische reacties kunnen veroorzaken of het moet de koffie zijn (maar dat denk ik niet, heb al vele malen koffie gehad, ook van diverse automaten).
haha nee dat kan inderdaad niet... hmm dan adviseer ik je toch om vandaag of morgen naar de huisarts te gaan
why should I
pi_95987310
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef PuntMutss het volgende:

[..]

haha nee dat kan inderdaad niet... hmm dan adviseer ik je toch om vandaag of morgen naar de huisarts te gaan
Dan ga ik morgenvroeg vandaag haal ik het spreekuur niet meer en heb niet echt zin om nu een afspraak te maken :P Morgen kan ik toch later beginnen (flexibele uren).

Alvast bedankt voor de reacties van een ieder ik houd jullie op de hoogte ;)
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:13:46 #9
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95987552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Dan ga ik morgenvroeg vandaag haal ik het spreekuur niet meer en heb niet echt zin om nu een afspraak te maken :P Morgen kan ik toch later beginnen (flexibele uren).

Alvast bedankt voor de reacties van een ieder ik houd jullie op de hoogte ;)
Succes :W
why should I
pi_95987564
Het lijkt wel minder geworden, net even in de spiegel gekeken (gelukkig kwam er niemand op het moment supreme) misschien toch een allergische reactie van die paas snoepjes (soort eitjes in snoepvorm)
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:15:06 #11
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95987617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef ManianMan het volgende:
Het lijkt wel minder geworden, net even in de spiegel gekeken (gelukkig kwam er niemand op het moment supreme) misschien toch een allergische reactie van die paas snoepjes (soort eitjes in snoepvorm)
(komt hij nu mee) wat zat er precies in ontrafel dat ... waar ben je allergisch voor .... tadaa
why should I
pi_95987688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef PuntMutss het volgende:

[..]

(komt hij nu mee) wat zat er precies in ontrafel dat ... waar ben je allergisch voor .... tadaa
Geen idee wat er in zat, heb nog nooit zo'n allergie gehad maar die snoepjes heb ik pas zaterdagavond gehad
pi_95987724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Nou, als dat op een net zo'n smerig vuil kantoor is als het onze, dan kun je er echt van alles oplopen, hoor.
pi_95987788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef NeNuntiumNecare het volgende:

[..]

Nou, als dat op een net zo'n smerig vuil kantoor is als het onze, dan kun je er echt van alles oplopen, hoor.
Bedankt voor de tip, misschien maar zelf voor drank zorgen dan. Het is het enige wat ik krijg in voordeel :'(
pi_95987835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, misschien maar zelf voor drank zorgen dan. Het is het enige wat ik krijg in voordeel :'(
Bij ons zijn de ventilatiekanalen al in geen jaren goed schoongemaakt, en een paar jaar geleden kwam men erachter dat zelfs de filters al in geen jaren waren vervangen, wat eigenlijk jaarlijks zou moeten gebeuren. Om nog maar te zwijgen over het schoonmaken... net een zwijnenstal is het hier. Echt heel ranzig...
pi_95988101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef NeNuntiumNecare het volgende:

[..]

Bij ons zijn de ventilatiekanalen al in geen jaren goed schoongemaakt, en een paar jaar geleden kwam men erachter dat zelfs de filters al in geen jaren waren vervangen, wat eigenlijk jaarlijks zou moeten gebeuren. Om nog maar te zwijgen over het schoonmaken... net een zwijnenstal is het hier. Echt heel ranzig...
Ah dan valt het mee hier, hier maken ze goed schoon alleen de papierbakken worden niet leeggehaald.
pi_96032093
Ik moest direct naar stage van mijn vader, lekker zorgzaam! :{
pi_96046685
Is je mond niet kleiner geworden?
pi_96079748
Ik ben gister eerder naar huis gegaan want ik was zo moe en duizelig dat ik gewoon niet meer kon werken. Gister heb ik ook een of andere spuitbus (afta MED) gekregen (mijn moeder had de dokter gebeld) deze heb ik gebruikt, de tong is weer zo goed als normaal alleen de keel heeft nog een hevige ontsteking. Ik ben maar naar stage gegaan met de hoop dat ik alsnog de dag vol kan maken met het verzachtende medicijn.
pi_96084710
Krijg je ook nog eens een vieze smaak in de mond en collega's doen net of ze niets merken maar uiteindelijk denken ze van: Ga weg viezerik.
pi_96084807
Ik dact eerst misschien heb je je tong tijdens je slaap kapot gebeten dmv knarsetanden, dat doe ik namelijk altijd maar dit is toch iets anders.

En sja, niet direct tegen mensen hun gezicht praten en ik zou wel even uitleggen wat er aan de hand is want zoiets kan echt achterlijk hard stinken. Mn vriend heeft ook weleens een ontsteking in zijn keel en dan meurt het ook echt ziekelijk hard, daar kan geen tandpasta of kauwgom tegenop.
pi_96085322
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef Phantomesse het volgende:
Ik dact eerst misschien heb je je tong tijdens je slaap kapot gebeten dmv knarsetanden, dat doe ik namelijk altijd maar dit is toch iets anders.

En sja, niet direct tegen mensen hun gezicht praten en ik zou wel even uitleggen wat er aan de hand is want zoiets kan echt achterlijk hard stinken. Mn vriend heeft ook weleens een ontsteking in zijn keel en dan meurt het ook echt ziekelijk hard, daar kan geen tandpasta of kauwgom tegenop.
Heb een of andere flesje met een sterke zuurmiddel gekregen (de spuitbus van vorige post). Werkt 5 minuten en daarna stinkt het weer zoals eerder. Tja volgens mij is er meer aan de hand ik kan beter thuis uitzieken want krijg gewoon pijn aan de rug en last van moeheid duizeligheid.

Maar ik moet toch door met de stage zoals mijn vader mij pusht...
pi_96085449
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Heb een of andere flesje met een sterke zuurmiddel gekregen (de spuitbus van vorige post). Werkt 5 minuten en daarna stinkt het weer zoals eerder. Tja volgens mij is er meer aan de hand ik kan beter thuis uitzieken want krijg gewoon pijn aan de rug en last van moeheid duizeligheid.

Maar ik moet toch door met de stage zoals mijn vader mij pusht...
Je pa heeft gelijk, ik ga mijn kinderen ook pushen daar plukken ze later de vruchten van. Mijn pa deed dat nooit en het interesseert hem allemaal ook geen fluit :P Nu ben ik 20 en heb weinig tot niets bereikt. Dus ja het is even kut een paar jaar maar later komt het allemaal goed (totaal offtopic dit, maarja, even moed inspreken).

Ontsteking gaat wel over en zo niet, vraag een antibiotica. Dat is ook niet al te goed voor je lichaam maar dan gaat het wel het snelst weg.
pi_96085852
Ja maar ik zit nu voor mij uit te turen terwijl ik geen flikker uitvoer omdat ik op het moment echt niets kan. Heb rugpijn tot en met kan nauwelijks slikken terwijl er speeksel in mijn mond loopt. Kan niet goed na denken door een hevige koppijn. Tja wat moet ik dan? Wachten tot 5 uur en dan het bed induiken en dan weer opstaan als de plicht roept terwijl de moed in de schoenen zinkt ik kan het aan tot een uur of 12 qua werkzaamheden en dan krijgen de klachten de overhand. Ik moet een stuk of 3 clienten controleren qua betalingen dat heb ik gehaald, that's it verder kom ik niet meer terwijl ik normaal mij verdiep in werkzaamheden terwijl die helemaal niet af moeten of er een bepaalde tijd aanhangt etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')