abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:46:09 #1
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_95986719
Hoi,

Meisje van 6 maanden wil niet meer in eigen bed slapen, althans niet als ik (vader) haar in bed leg.
Als mama het doet gaat het zonder problemen.

Valt prima bij me in slaap op de arm of tijdens wandelen maar als ik haar in bed leg is het oorlog.

Alles echt geprobeerd, zelfde rituelen als bij m'n vrouw alleen het verschil is dat ze bij haar wel gaat slapen en bij mij niet.

Ging voorheen erg goed maar nu is het puinhoop...

Ben vrij radeloos! als iemand tips heeft: heel graag!!
FCT
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:50:54 #2
341088 PuntMutss
Because fuck logic
pi_95986868
Dat is gewoon een fase waar ze door heen moeten... gaat vanzelf over heb ik gezien bij mijn broertje die nu 6 is .... het is misschien heel vervelend. maar kleine kinderen hebben een afkeur voor willekeurige mensen...

maar goed mijn broertje is nogal een moederskindje als me vader hem naar bed brengt gaat hij nog steeds huilen... maar uiteindelijk heeft hij wel door dat hij met huilen echt zijn zin niet krijgt.
Gewoon uitproberen.
why should I
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:05:27 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95987311
Idd lijkt me dat een fase.
Gewoon een weekje door je vrouw naar bed laten brengen, dus niet zelf proberen, tot ze weer helemaal gewend is aan normaal rustig in slaap vallen zonder drama's en dan weer eens zelf proberen.

Desnoods blijf je er wel bij als je vrouw het doet en praat je wel tegen je dochtertje zodat ze aan jouw stem went in combinatie met gewoon lekker gaan slapen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:09:38 #4
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_95987427
Goeie! bedankt, vanavond eens proberen!
FCT
  Moderator dinsdag 26 april 2011 @ 13:30:50 #5
5428 crew  miss_sly
pi_95992379
Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Natuurlijk is het niet leuk en wil je als vader net zo goed voor je kind zorgen als de moeder en kun je dat ook. Op dit moment heeft ze even een voorkeur voor mama. Er kan zomaar ook weer een periode zijn dat papa alles is en mama niet. Probeer haar niet te dwingen om het toch goed te vinden dat jij haar naar bed brengt, maar laat het de moeder doen. Misschien inderdaad als dat weer lekker gaat samen proberen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 april 2011 @ 08:57:50 #6
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_96079053
Nou inderdaad mama haar maar naar bed laten brengen afgeloprn dagen.
Gister was ik een dagje alleen met d'r, ging erg goed, heel gezellig was ze.
Slapen heb ik haar toch maar in de wagen laten doen tijdens het lopen, eerst maar weer wat vertrouwen opbouwen en geen gestress rond het slapen!
Zondag t/m maandag ben ik alleen met d'r dus dat gaat nog spannend worden!
FCT
pi_96079258
Geen stress rond slapen als het niet hoeft, is een goede. Ik hoop voor je dat het zondag/maandag goed gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96121065
Heb nu een dochter van 5 en een zoontje van 3. Kan je zeggen dat in 'moeilijke tijden' (knie bezeerd, oid) er meteen 'mamaaaaaa' geroepen wordt. en never nooit niet papa. We werken allebei, ze zien ons evenveel, we doen evenveel met ze. Maar het is een volgens mij ingebakken gegeven waar je als man mee moet leren leven :-).

Kijk, en dan zoals vanavond, kreeg ik toch nog te horen dat ik de 'allerliefste' was. Dus ut komt echt goed :-)

Dus... tip... vooral rustig doorgaan en niets forceren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')