Rudy moest ook per direct vertrekken bij de VPRO in januari. Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar zijn contract was nog niet afgelopen toen. Laten we wel hopen dat hij het wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Rudy is gedoodverfde opvolger. Als ze dat niet doen heeft 3voor12 heel wat krediet verloren
Dat dus, ik kan me niemand voorstellen die het zo makkelijk en goed kan overnemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
Rudy is gedoodverfde opvolger. Als ze dat niet doen heeft 3voor12 heel wat krediet verloren
ja, en met Eurosonic/Noorderslag was ie der ook bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus, ik kan me niemand voorstellen die het zo makkelijk en goed kan overnemen.
Volgens mij is hij er niet echt uitgekickt bij de VPRO maar niet meer in vast dienst, ze moesten vast bezuinigen. Volgens mij viel hij voor de VPRO nog wel vaak in op radio 6....
Ff quotenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
Als Atze het gaan doen zien jullie me nooit meer terug
echt een leuke actiequote:
dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb hem ook oooooooooooooooooooooit gesproken. tijdens 90's request vorig jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik heb de legendarische Tjibbe Tjibsma vandaag gesproken. Hij had mijn mail gelezen en ik ben een andere keer meer dan welkom. Hele aardige gast trouwens.
leuk meiske om te zien, maar qua muziek en zangstem kan het mij niet bekorenquote:
* heloef schudt de hand van 3rdRockquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb hem ook oooooooooooooooooooooit gesproken. tijdens 90's request vorig jaar
Ik had eigenlijk een zwarte vrouw verwacht een beetje Giovanca achtig ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk meiske om te zien, maar qua muziek en zangstem kan het mij niet bekoren
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Corton stopt op 26mei met 3voor12radio. blijft wel that's live doen en de stem van het station zijn. wie hem gaat opvolgens is nog niet bekend. Hij stopt ivm priveleven.
gast!quote:
die ogenquote:
ik hoop dat Rudy dat gaat doen, met die Kevin wellichtquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan wordt `t volgende week donderdag de laatste keer dat ik kan luistern (volgende week zaterdag voor een maand naar Ustited Nates of America![]()
![]()
)
Zou Rudy `m opvolgen?
quote:
sorry, ik trek haar muziek nietquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat Rudy dat gaat doen, met die Kevin wellichten in USA werkt 3fm.nl wellicht ook?
ach ja, geen smaak is ook smaakquote:[..]
[..]
sorry, ik trek haar muziek niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |