Mocht het je wat interesseren : Danny Buijs (oud-Feyenoord tegenwoordig Ado) heeft nog altijd een seizoenkaart van Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan laten we die weg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan laten we die weg.
[ afbeelding ]
als die sfeer er maar mooi bij hangt.quote:
hij heeft ook 2 koptelefoons opquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Klinkt erg tof!
Blijkbaar zit de drummer alleen nogal hard te meppen, want de camera staat te schudden op de beat.
hij laat ook steeds meet verstek gaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:22 schreef borisz het volgende:
Laatste bezoek van Venema hier is ook al weer 20 dagen geleden.
Het wordt hier dan ook steeds rustiger, dus vind ik ook niet zo vreemd. Twitter en Facebook zijn stukken populairder, dus steekt 'ie daar meer tijd in.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij laat ook steeds meet verstek gaan.
dat was in 2007 wel andersquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het wordt hier dan ook steeds rustiger, dus vind ik ook niet zo vreemd. Twitter en Facebook zijn stukken populairder, dus steekt 'ie daar meer tijd in.
Ik verwacht dat het hier vrijdag a.s. ook nog wel drukker zal worden... want dan wordt de SR-stad van 2012 bekendgemaakt.quote:
vrijdag is het sowieso druk als je het met andere dagen vergelijkt.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het hier vrijdag a.s. ook nog wel drukker zal worden... want dan wordt de SR-stad van 2012 bekendgemaakt.
en dat komt allemaal door Ekstra Weekend en Stendersbaasquote:Op woensdag 27 april 2011 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vrijdag is het sowieso druk als je het met andere dagen vergelijkt.
En dan probeer ik 'm nog met leuke plaatjes (dacht ik toch) te paaienquote:Op woensdag 27 april 2011 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij laat ook steeds meet verstek gaan.
daar hebben we KPD voorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan probeer ik 'm nog met leuke plaatjes (dacht ik toch) te paaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |