Daar zitten vast veel verjaardagen tussen. Zo'n beetje iedereen die ik ken is rond de examens jarig.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, hoop ik. Maar had het over de feestjes.
Heb nu nog steeds geen motivatie om te beginnen met leren.quote:
Je steunt de strijd voor een indianenforum die er al is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
Ik heb helemaal geen feestjes verdomme. Wat doe ik fout.
Ook dat nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je steunt de strijd voor een indianenforum die er al is.
Naja ik was van plan om te gaan leren de laatste 2 weken.. maar zo te zien wordt het hem niet. Wordt lekker nachtwerk tijdens de examens.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
Wel leuk zo veel feestjes. Ik heb morgen eindfeest met nasleep in de Koninginnenacht. Verder niet echt plannen. Maar je weet nooit waar je nog voor uitgenodigd wordt.
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulksquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zitten vast veel verjaardagen tussen. Zo'n beetje iedereen die ik ken is rond de examens jarig.
Wow, dat gaat druk worden als je ook gaat leren.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulks.
Wel twee vrienden die allebei die week alleen thuis zijn (waarvan een ook examens heeft), morgen LSD en Koninginnenacht, zaterdag Koninginnedag in Arnhem met overdag en 's avonds een outdoor feest en daarna door naar een ander feest tot 5 uur 's nachts, waarschijnlijk maandag de verjaardag, tussendoor nog een feestje bij een vriend die alleen thuis is, donderdag bevrijdingsfestival en 's avonds door naar een feest (tot 2 uur 's nachts, gelukkig) en dan zaterdag nog naar een discotheek hier in de buurt.
Arnhem nog leuk dan met k-dag is was er ook van plan om heen te gaan met vrienden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulks.
Wel twee vrienden die allebei die week alleen thuis zijn (waarvan een ook examens heeft), morgen LSD en Koninginnenacht, zaterdag Koninginnedag in Arnhem met overdag en 's avonds een outdoor feest en daarna door naar een ander feest tot 5 uur 's nachts, waarschijnlijk maandag de verjaardag, tussendoor nog een feestje bij een vriend die alleen thuis is, donderdag bevrijdingsfestival en 's avonds door naar een feest (tot 2 uur 's nachts, gelukkig) en dan zaterdag nog naar een discotheek hier in de buurt.
Klopt, maar zal wel aan de bak moetenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, dat gaat druk worden als je ook gaat leren.
Ik ga zo wel slapen, morgen d'r vroeg uit voor LSDquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Gaat het nog lukken om dit topic vannacht nog vol te krijgen?
Ook naar Beat the Bridge enzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Arnhem nog leuk dan met k-dag is was er ook van plan om heen te gaan met vrienden.
Aha, oké. Ik heb morgen helaas een normale schooldag.. Jij zat toch op die school met die stuiterballen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga zo wel slapen, morgen d'r vroeg uit voor LSD
Haha kloptquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik heb morgen helaas een normale schooldag.. Jij zat toch op die school met die stuiterballen?
Ze zeggen zoveel. Op mijn vorige school waren ook geruchten, maar die sloegen nergens op. Enne... anders neem je zelf een zak vol met stuiterballen mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha klopt!
Al betwijfel ik of het doorgaat, zo aan de laatste geruchten te horen.
Zal kijken of de nachtwinkel nog wat heeft liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel. Op mijn vorige school waren ook geruchten, maar die sloegen nergens op. Enne... anders neem je zelf een zak vol met stuiterballen mee.
Het blijven luie scholieren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal kijken of de nachtwinkel nog wat heeft liggen.
Maar, uit betrouwbare bronnen heb ik ook nog niet gehoord dat het ze wel gelukt is...moest namelijk deze week nog geregeld worden.
Ben al geredquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het blijven luie scholieren.![]()
PS: Misschien verkopen ze bij de apotheek stuiterballen.
Jup, dat klopt. Ik las vanmiddag al iets daarover. Mooi niet dat ik nu nog ooit naar Zwolle ga. Dan ga ik nog liever helemaal naar Tilburg. Desnoods naar Ede.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef yosander het volgende:
Ezell, jij wilde toch journalistiek gaan studeren? Zorg er maar voor dat je wordt aangenomen in Utrecht, zodat je tenminste niet naar Zwolle hoeft!
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/22984/1/
quote:
Was uitverkocht. We waren te laat met beslissenquote:
Alleen maar goed voor je cijfersquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb helemaal geen feesten voor de examens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |