Dit dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
Of van die mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben en er niets van snappen en toch een 8+ halen...
Silverlightquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Leraren die het in Magister zetten als ze je eruit sturen
Inderdaad, programma's die zo zwaar zijn dat ze niet werken op smartphonesquote:
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Leraren die het in Magister zetten als ze je eruit sturen
Ik ben maar een kleine 200 uur afwezig geweest in 6 jaar. Best weinigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebben![]()
.
Post iedereen even zijn absentie grafiekquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebben![]()
.
Ik 548.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben maar een kleine 200 uur afwezig geweest in 6 jaar. Best weinig.
Succesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Het meeste in gym 5 overigens, heb toen heel veel verlof gehad voor allerlei dingen...Maar nu ben ik echt weg, tschüs!
Dynamiek en stagnatie die laatste hoofdstukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef AchmedJan het volgende:
ik twijfel echt om de dag:P
de ene dag denk ik dat ik veel te laat begonnen ben en de andere dag denk ik oh easy tijd zat.
Vandaag kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je in 3 uurtjes wel ongeveer 1 van de 2 boeke van geschiedenis kan leren. Denk ik:P
eerst alles nog een keer doorlezen. begrippen, jaartallen, personen etc leren. Samenvattingen lezen. stof omschrijving lezen. oefentoetsen maken. oefenexamens maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mwh, hoe gaan jullie geschiedenis dan leren?
Drie uur is wel erg snel. Leer je dan ook de jaartallen uit je hoofd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef AchmedJan het volgende:
ik twijfel echt om de dag:P
de ene dag denk ik dat ik veel te laat begonnen ben en de andere dag denk ik oh easy tijd zat.
Vandaag kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je in 3 uurtjes wel ongeveer 1 van de 2 boeke van geschiedenis kan leren. Denk ik:P
Hm oke, uitgebreid! Ik vat gewoon alles zelf samen en dat was hetquote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef AchmedJan het volgende:
eerst alles nog een keer doorlezen. begrippen, jaartallen, personen etc leren. Samenvattingen lezen. stof omschrijving lezen. oefentoetsen maken. oefenexamens maken.
![]()
lezen/leren whatever:p
geen id nooit gedaan eigelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Drie uur is wel erg snel. Leer je dan ook de jaartallen uit je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |