Zo kunnen we weken door blijven gaan. Ik denk dat ik vandaag maar echt wat ga doen, want anders krijg ik spijt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Morgen is er gelukkig weer een dag.
Mijn spullen liggen al klaar...nu nog beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo kunnen we weken door blijven gaan. Ik denk dat ik vandaag maar echt wat ga doen, want anders krijg ik spijt.
Schalke en Real hadden moeten winnen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen die op Facebook zitten te stressen en zeggen dat ze nu al dagelijks zes uur leren...
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen die op Facebook zitten te stressen en zeggen dat ze nu al dagelijks zes uur leren...
6u leren whut... ik vind 2/3u per dag al veel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor een aantal van hen kun je 'zes' wel door 'zeven' of 'acht' vervangen...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]!
Dan kunnen ze zich beter afvragen wat ze de afgelopen zes jaar hebben gedaan.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat soort mensen unfollow ik ook zo snel mogelijk op Twitter als ze er over beginnen
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ook zulks een aandachtshoer in de klas die zegt hele tijd voor de toets; OMG NOES IK SNAP HET NIET WIE KAN ME HELPEN?!?!?!11EINZEINZEINZ, en dan haalt ze allemaal 8'en enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog niets, al geeft mijn Windows©® Sidebar©® weergadget aan van wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
't Noodweer breekt hier nu los. Onweer, stortbuien. Leuk.
Waar woont gij?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
't Noodweer breekt hier nu los. Onweer, stortbuien. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |