En toch is het best leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
!
zo, vakken uitgekozen..ik kan zó niet wachten tot augustus
Als ik thuis nakijk dan hou ik mij niet in en heel soms dan doe ik dat ook op mijn kantoor (en dan deel ik het rustig met collega's en visa versa). Zeker als ik net een mondeling heb gehad en leerlingen briljante antwoorden gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou die kinderen echt keihard uitlachen en gewoon harteloos een 2.5 geven ofzo.. dus geen goed idee!
Mondelingen kan ik voorstellen dat je iets gespannen bent en het niet helemaal perfect doet maar het niveau van Engels is op het MBO dan ook niet al te hoog.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik thuis nakijk dan hou ik mij niet in en heel soms dan doe ik dat ook op mijn kantoor (en dan deel ik het rustig met collega's en visa versa). Zeker als ik net een mondeling heb gehad en leerlingen briljante antwoorden gevenTijdens dat gesprek moet je een pokerface aanhouden, maar zodra de leerling weg is hou ik het soms niet meer
![]()
![]()
Ben ook wel eens in de lach geschoten tijdens een mondeling
Ik geef zelf economie dus ik weet niet hoe de mondelingen van Engels gaan. Bij mij is het vaak stampwerk en dan hebben ze niet geleerd dus verzinnen ze maar watquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mondelingen kan ik voorstellen dat je iets gespannen bent en het niet helemaal perfect doet maar het niveau van Engels is op het MBO dan ook niet al te hoog.
Ja, aardige collega's op die school, maar ik kan daar niet tegenquote:
Nah al 2 weken geen les meer gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
Nog meer eindexamenklassen die nog gewoon verplicht les hebben de laatste week voor de examens (na de meivakantie)?
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
Nog meer eindexamenklassen die nog gewoon verplicht les hebben de laatste week voor de examens (na de meivakantie)?
Alleen bij lager dan een 6 moet je heen. Maar beter leer je gewoon thuis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
http://examencursus.sslleiden.nl/vakkenoverzicht/quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Alleen bij lager dan een 6 moet je heen. Maar beter leer je gewoon thuis.
Ik wil nog wel naar een examentraining van een aantal dagen van een universiteit maar kan geen plekken meer voor VWO M&O vinden..
Heb even snel gekeken, volgens mij niet echt.. Mja, je bent ook wel beetje laat mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm, Leiden. Is er net zoiets nog in Groningen of Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |