quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, maar er 'gebeurt wat' op de streams..
Ja, Jo die heerlijk op de bank ligt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben er ook nog hoor, maar er 'gebeurt wat' op de streams..
Slaap lekker dan maar Bollo!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:55 schreef bollokus het volgende:
het onweer is nu echt over hier..... dus laatste peukje en dan maar eens lekker de oogjes gaan sluiten
gleichfalsh en voor voor de rest natuurlijk ookquote:
Ja, klopt, maar ik ga slapen nu, welterusten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kahaarin is volgens mij ook nog streams aan het kijken
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik ga slapen nu, welterusten.![]()
auto weer in orde ?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef Lastpost het volgende:
Ik kwam gisteren die Sofia tegen, die zag er ook uit alsof ze bij perron 0 op CS was weggestuurd.
zon.... is dat nouquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo Bollo, hoe is het weer in het Franse?
Dat isquote:
het is beide een beetje, eigenlijk zou het nu toch nog wel een dagje mogen regenenquote:
fijn is dat! ik doe het onderhoud meestal zelf.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
nuey, staat er nog, telefoontje gehad voor 500 euro extra kosten
ben a tecnisch, en speling op de stuurkogel uitlijnen en vcervangen van mistlampunit is geen kattenpisquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
fijn is dat! ik doe het onderhoud meestal zelf.....
nee, sommige dingen kun je ook niet zelf, het vervangen wel maar uitlijnen heb je toch wel dure apparatuur voor nodig! en ja autorijden kost gewoon veel geld. kijk alleen al naar de brandstofprijsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben a tecnisch, en speling op de stuurkogel uitlijnen en vcervangen van mistlampunit is geen kattenpis
dat sowieso. en hoe meer km hoe duurder het wordt helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, sommige dingen kun je ook niet zelf, het vervangen wel maar uitlijnen heb je toch wel dure apparatuur voor nodig! en ja autorijden kost gewoon veel geld. kijk alleen al naar de brandstofprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |