Ja okee,quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
VROUWEN vinden het leuk als je initieatief toont en kom op zeg, een datum tijd en activiteit verzinnen is toch ook niet zoveel moeite?
Als ze op de genoemde datum niet kan, dan mag zij met een voorstel komen!
Sorry hoor maar het is zo fucking irritant als jongen zijnde altijd initiatief te moeten tonen, als vrouwen dat nooit doen dan is het logisch als jongens beginnen te twijfelen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
VROUWEN vinden het leuk als je initieatief toont en kom op zeg, een datum tijd en activiteit verzinnen is toch ook niet zoveel moeite?
Als ze op de genoemde datum niet kan, dan mag zij met een voorstel komen!
Ja het is ook irritant, op een duur ga je je kapot schamen om het nog te vragen..quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is zo fucking irritant als jongen zijnde altijd initiatief te moeten tonen, als vrouwen dat nooit doen dan is het logisch als jongens beginnen te twijfelen.
Gelukkig zegt ze niet meteen: ja is goed, maar ik moet even kijken wanneer want ik heb t heel erg druk.
(ja maar is nee)
yep geswitchtquote:Op maandag 25 april 2011 22:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Ha je bent hier toch terecht gekomen.
Ik had je andere topic al gelezen en ik vond al dat het in R&P meer tot zijn recht zou komen.
Jup. En 3 en 4 als nodig. Als je iemand wil die zelf de leiding pakt - zoek een ander.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Grimbert het volgende:
Je vind haar toch leuk?
Dan ook gewoon stap 2 doen
Dan moet hij homo worden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jup. En 3 en 4 als nodig. Als je iemand wil die zelf de leiding pakt - zoek een ander.
Jaa heb stap 2 ook genomen net, het helpt der op pad ofzo, maar tog afdwalen weer..quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef Grimbert het volgende:
Je vind haar toch leuk?
Dan ook gewoon stap 2 doen
Want vrouwen zijn over het algemeen erg passief. Wachten totdat jij iets doet.quote:
Nee je moet een concrete datum noemen, als het niet kan dan merk je dat vanzelf.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja okee,
Dus ik zelf meot ook niet vragen van wanneer??
want als ik dat doe krijg ik geen antwoord
Hmm of de mensheid uitsterft zal mij nog een zorg zijn ik sterf zelf ook uit dus whats the point:Pquote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Want vrouwen zijn over het algemeen erg passief. Wachten totdat jij iets doet.
Wie moet er beginnen met aanspreken? De man.
Wie moet het telefoonnummer vragen? De man.
Wie moet de eerste date organiseren? De man.
Wie moet beginnen met zoenen? De man.
Wie moet het leiden naar seks? De man.
Waarom? Omdat er anders niks gebeurt en de mensheid uitsterft. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nee je moet een concrete datum noemen, als het niet kan dan merk je dat vanzelf.
Zoals ik al zei, je zult echt alles moeten doen en de leiding nemen. Nee, vrouwen zijn niet geëmancipeerd, alleen wanneer het ze uitkomt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
Ja ze gaf aan volgende maand een weekje alleen thuis te zijn
Nadat ik gevraagd had of ze dvdtje wou kijken ofzo
Maar verder gaat ze weer niet
Mannen zijn echter wat dat betreft ook nogal wispelturig. Het klopt dat ze vaak het initiatief moeten nemen, en ik hoor veel mannen daarover hun beklag doen. Maar wanneer je als vrouw wél veel initiatief toont, gaat de man in kwestie zich vaak enorm passief gedragen. Of zakt zijn interesse. En roept iedereen: je moet niet te beschikbaar zijn, mannen zijn jagers, etc. etc.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Sorry hoor maar het is zo fucking irritant als jongen zijnde altijd initiatief te moeten tonen, als vrouwen dat nooit doen dan is het logisch als jongens beginnen te twijfelen.
Gelukkig zegt ze niet meteen: ja is goed, maar ik moet even kijken wanneer want ik heb t heel erg druk.
(ja maar is nee)
Yup.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mannen zijn echter wat dat betreft ook nogal wispelturig. Het klopt dat ze vaak het initiatief moeten nemen, en ik hoor veel mannen daarover hun beklag doen. Maar wanneer je als vrouw wél veel initiatief toont, gaat de man in kwestie zich vaak enorm passief gedragen. Of zakt zijn interesse. En roept iedereen: je moet niet te beschikbaar zijn, mannen zijn jagers, etc. etc.
En dus ga je er als een onderbetaalde luie hoer bijliggen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:42 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mannen zijn echter wat dat betreft ook nogal wispelturig. Het klopt dat ze vaak het initiatief moeten nemen, en ik hoor veel mannen daarover hun beklag doen. Maar wanneer je als vrouw wél veel initiatief toont, gaat de man in kwestie zich vaak enorm passief gedragen. Of zakt zijn interesse. En roept iedereen: je moet niet te beschikbaar zijn, mannen zijn jagers, etc. etc.
Hoezoo??quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:09 schreef From.the.block het volgende:
waarom doet zij per moeilijk, ik vind dat jij moeilijk doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |