Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oidquote:
Niet meer dan normaal ook, anders moet ze er lekker zelf in gaan liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Over honden gesproken, Segredo mag alleen nog maar in zijn bench als hij gaat slapen. Shar had van de stem op haar kop gekregen.
Ik zei het tochquote:Op maandag 25 april 2011 22:17 schreef danilel het volgende:
[..]
aha okeej,
niks voor mij, ben niet zo'n voetbal liefhebber
Daar zijn ze lekker vlot mee dan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja in een gesprekje met een andere bewoner (weet niet meer wie) nadat ze uit de KvdW kwam. Dat Seg niet meer overdag in de bench mocht oid
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moestquote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat snapte niemand.quote:Op maandag 25 april 2011 22:23 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben ik blij om, snapte niet waarom die overdag in de bench moest
Ak, oke dat was het. samen komen we er wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met jo, want die zei: shar ik weet niet, maar moet seg niet in de bench als wij gaan eten ? ja wil me er niet mee bemoeien hoor..
shar: nee mag niet vd stem
jo: hoe moeten we hem dan opvoeden ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |