vrij·en vrijde of vree, h gevrijd of gevreeën 1 elkaar aanhalen, zoenen 2 geslachtelijke gemeenschap hebben: veilig ~ met een condoom, om besmetting met aids te voorkomenquote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
je vriendin is in haar kont geboord door die dude ofzo? anders is ze geen maagd meer
En WC brillen, vergeet wc brillen niet.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef daftme het volgende:
En ja kan ook een soa krijgen door bijvoorbeeld een ongewassen handdoek te gebruiken.
SOA's kun je op de volgende manier oplopen:quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef noncertusiuventus het volgende:
hallo iedereen,,,
wij (ik en mijn vriendin) hebben een serieuse vraag,,, ik probeer deze duidelijk te stellen maar weet niet of het lukt... Mijn vriendin is nog maagd maar heeft wel eens gevreeën met ÉÉN iemand, die ook alleen met haar heeft gevreeen... dus beide soa vrij,,,ik heb zelf nog nooit gevreeen, dus ik heb ook geen soa (denk ik) kan ik dan wel een soa krijgen van mijn vriendin als ik haar bijvoorbeeld oraal bevredigen wil...
Die zin is goud waard, of zet je regelmatig een spuit in je arm?quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef noncertusiuventus het volgende:
,,,ik heb zelf nog nooit gevreeen, dus ik heb ook geen soa (denk ik)....
sure.... chlamydia (meest voorkomende soa) wordt voornamelijk anaal verspreid natuurlijk..quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:49 schreef Hinke25 het volgende:
Nee dat kun je niet krijgen.
Meeste kans op een soa heb je bij anale sex zonder condoom. Met een partner die een soa heeft natuurlijk.
je bent je ervan bewust dat ts + vriendin beiden nog maagd zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef Xenzo het volgende:
Het HIV-virus is een virus wat als gastheercel een T-cel gebruikt. Dit is een belangrijke cel voor het afweersysteem. Het gebruikt deze cel voor het produceren van kopieën van zichzelf. Enige tijd na besmetting zal de T-cel sterven of opgegeten worden door het afweersysteem. Op deze manier zullen alle T-cellen afsterven en het afweersysteem zeer ernstig worden aangetast. Het afweersysteem kan de besmette T-cellen opeten als ze deze herkent. Het HIV-virus muteert zeer snel waardoor nooit alle besmette T-cellen door het afweersysteem kunnen worden opgegeten. Er zijn twee soorten HIV: HIV1 en HIV2. HIV1 komt over heel de wereld voor, HIV2 komt vooral in West-Afrikaanse landen voor.
HIV veroorzaakt aids doordat het de CD4+ T-cellen aanvalt en vernietigt. Dit is een groep van lymfocyten (speciale witte bloedcellen) die normaal gesproken het immuunsysteem coördineert in het geval van een infectie. Op deze wijze is het virus niet alleen in staat zichzelf te vermenigvuldigen, maar schakelt het ook het mechanisme uit waardoor het lichaam zich tegen het virus en alle andere pathogenen beschermt. Door de sterke vermindering van het aantal CD4+ T-cellen kunnen ook andere ziekteverwekkers, die normaal gesproken zonder problemen door het immuunsysteem in de hand worden gehouden, een ziekmakende infectie veroorzaken. Het zijn in de meeste gevallen deze opportunistische infecties waaraan een aidspatiënt overlijdt. Veel aidspatiënten ontwikkelen ook zeldzame vormen van kanker (bekend is het kaposisarcoom) die het immuunsysteem onder normale omstandigheden een halt toe zou roepen.
Ja, dat weet ik. Ik legde Ordos20, en andere leden hier die dat willen weten, uit wat het verschil is tussen HIV en aids.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
je bent je ervan bewust dat ts + vriendin beiden nog maagd zijn?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik legde Ordos20, en andere leden hier die dat willen weten, uit wat het verschil is tussen HIV en aids.
deurklinken dan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En WC brillen, vergeet wc brillen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |