Dit inderdaad. Ga haar gewoon als 'een vrouw' zien ipv de oudere vrouw.quote:Op maandag 25 april 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
Stoppen met over haar denken als een oudere dame.
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef lezzer het volgende:
Ben je serieus verliefd? Of wil je een avontuurtje?
Als je serieus bent, maar het leeftijdsverschil niks uit als je bij elkaar past, en als jullie allebei een avontuurtje willen zal het haar ook weinig boeien lijkt me.
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?In beide gevallen maakt het leeftijdsverschil dus niet uit?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:40 schreef Catbert het volgende:
Verwacht alleen niet te veel van d'r kwa relatie enzo.
Omdat de kans niet al te klein is dat ze niet op een relatie uit is, maar gewoon seks wil.quote:
Waaruit concludeer je dat? Of is dat altijd met oudere vrouwen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Omdat de kans niet al te klein is dat ze niet op een relatie uit is, maar gewoon seks wil.
Niet altijd, maar een hoop vrouwen van 30 zullen een relatie met een joch van 21 niet zien zitten. Andere levensfase, rond je 30e begin je vaak aan kinderen en daar zal iemand van 21 niet op zitten te wachten, etc. Ik zeg niet dat het niet kan, maar dat hij er rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef lezzer het volgende:
Waaruit concludeer je dat? Of is dat altijd met oudere vrouwen?
Je hebt wel een beetje gelijk. Meiden van 30 hebben vaak al meerdere relaties achter de rug en dat ging niet altijd even goed, en nu hebben ze dus geen zin om het nog een keer te proberen. Aan de andere kant, ze zijn meestal makkelijk om te pratenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet altijd, maar een hoop vrouwen van 30 zullen een relatie met een joch van 21 niet zien zitten. Andere levensfase, rond je 30e begin je vaak aan kinderen en daar zal iemand van 21 niet op zitten te wachten, etc. Ik zeg niet dat het niet kan, maar dat hij er rekening mee moet houden.
Waarom zou iemand met meer ervaring "makkelijk om te praten" zijn?het is geen kwestie van ompraten, meiden van rond de 30 gaan gewoon makkelijker met iemand naar bed dan iemand van 20.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:51 schreef Tanin het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk. Meiden van 30 hebben vaak al meerdere relaties achter de rug en dat ging niet altijd even goed, en nu hebben ze dus geen zin om het nog een keer te proberen. Aan de andere kant, ze zijn meestal makkelijk om te praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |