quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Coos het volgende:
Nu snap ik waarom PB net zei dat ze goed is op zo'n stier.
Ik zie het zadel en jij zuigt natuurlijk vacuum.
En een kinderwagen. Zo lopen ze hier vlakbij in de inrichting ook.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En een kinderwagen. Zo lopen ze hier vlakbij in de inrichting ook.
nee want dat was hun eigen faal he, verkeerde matenquote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Blue Thunder het volgende:
geen uitgebreid commentaar van sharon over het feit dat die kleren niet paste?
Hier in de buurt zit ook zo'n "tent"quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
En een kinderwagen. Zo lopen ze hier vlakbij in de inrichting ook.
nee, portugeze maten zijn andersquote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee want dat was hun eigen faal he, verkeerde maten
quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat een enorme leuke uitzending, bruist helemaal van energie! word er gewoon hyper van!!!
Knippen en plakken .quote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
die pizza's kwamen toch na het mojojankmoment?
Sinds wanneer laten ze dingen chronologisch zien dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
die pizza's kwamen toch na het mojojankmoment?
Ik vond hyper-Laura vrijdag leuker.quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat een enorme leuke uitzending, bruist helemaal van energie! word er gewoon hyper van!!!
Als ik dan kiezen moet, ja, dan vond ik dat veel leuker.. Vooral het moment dat Alex om het hoekje kwam in zijn stoere leren jakkie!quote:
" Nou Lautje, hier ben ik dan! "quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik dan kiezen moet, ja, dan vond ik dat veel leuker.. Vooral het moment dat Alex om het hoekje kwam in zijn stoere leren jakkie!
quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Blue Thunder het volgende:
hahah, dat hele roulette laten ze niet zien![]()
![]()
Die gaat in de geschiedenisboeken!!quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
inderdaad wat een las vegas party was dat he jongens?
![]()
![]()
![]()
Die doet het veel beter dan Sharon die precies vertelde hoe het moestquote:
goeie timing ook, ze wou net zeggen dat ze het eerst allemaal wou bekijken hoe het zou verlopen met flexquote:
zelfkastijding... het is toch pasen...quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
Tot morgen hier weer vrees ik...![]()
Waarom kijken we hier nog naar![]()
![]()
![]()
Knippen en plakken is een kunst hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Day het volgende:
Scene 1: jo + mo: ik hoop dat hij er staat en op me wacht.
Scene 2: jo + gerard: ik vertrouw en weet dat hij op mij wacht.
Mo in 2 zinnen, binnen 1 uur
Ik heb dit live gezien, het was echt binnen een uur.quote:Op maandag 25 april 2011 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knippen en plakken is een kunst hoor.
Bij mij schijnt de zon daar al een hele week!quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
Bart, steek hem waar de zon niet schijnt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |